Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben bir öğretmenim

Ben bir öğretmenim
 

Başöğretmen Atatürk, selam sana:)


Ben bir öğretmenim

Öğrenme arkadaşıyım

Gençlerin

Gülerler

Gülerim onlarla

Üzülürler

Gülücükler serperim

Yüzlerine

Ben bir öğretmenim

Hayaller uçururum

Zamanın ötesine

Gerçekler

Gülsün diye güne

Yeniliktir gelişmektir

Peşinde koştuğum

Geriliktir görmek istemediğim

Ben bir öğretmenim

Yaşam

Sevginin çiçeğidir derim

İlişkilerde

Sevgidir rehberim  

Saygıdır önünde tek eğildiğim

Ben bir öğretmenim

Dinmez ruhumun isyanları

Coşkun bir selim

Çağlar da çağlarım

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..