Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '15

 
Kategori
Deneme
 

Ben bir polis eşiyim

Ben bir polis eşiyim,

Hergün ağlarım. Gözyaşım içime akar, susar kalırım. Her gece nöbet bekler gibi beklerim sağsalim dönüşünü. Hayaller kurarım buruk umutlarımla beraber. Her gecenin sabahında dua ya duran ellerim yalvarır Allah'a, üzerinde ki üniforma onun zırhı olsun diye. Ben o korkusuz adamın en korkak yanıyım. Silahındaki kurşun, elinde ki kalkanım. Güneşle beraber uyanır sabaha, yanan yüreyim dolan gözlerimle, arkasından gidişini izlerim. Dualarıma işlerim sevdamı, kayıtsız şartsız beklerim. Ölümü bekler gibi beklerim yarimi, cenneti bekler gibi beklerim. Evine dönüşü cenneti müjdeler sanki bana. Onu bugün de bana bağışlayana milyonlarca şükürler ederim. Palaskasında ki iz olurum onun, sesinde ki tiz. Yeri gelir zanlı olurum, yeri gelir susarım, yeri gelir içimdekini kusarım. Ben o sabırlı adamın en sabırsız yanıyım. Gururla taşırım onun adını parmağımda. Onu sevmeyenlere inat, daha bir çok severim onu. onun vatanı sevdiği gibi..

''Bugün de çalışıyoruz gülüm, olay varmış'' dediğinde, bir olayda benim çıkarasım gelir ama yine susarım. Ona atılan molotoflar benim yüreğimi yakar geçer ama dualarımla söndürürüm. yine susarım... Ben onun üstüne titrerken, üzerine köpeklerin taş yağdırdığı, anadan babadan ayrı gurbet ellerde bir başına kalan adamın en çaresiz yanıyım. Geceleri yatağınızda huzurla uyumanız için çalışan, en küçük bir olayda günah keçisi ilan edip saldırdığınız, o masum adamın en suçlu yanıyım. Sizin namusunuzu koruyan ama yeri geldiğinde namusuna küfür ettiğiniz o adamın NAMUSUYUM ben.

BEN BİR POLİS EŞİYİM, YERİ GELİR SUSARIM, YERİ GELİR İÇİMDEKİNİ KUSARIM. HERGÜN ÖLÜME GÜLÜMSEYEREK GİDEN O ADAMIN EN AĞLAYAN YANIYIM.

CANSU ELEMAN

 
Toplam blog
: 3
: 705
Kayıt tarihi
: 30.09.15
 
 

Müşteri geliştirme uzmanı, futbol... ..