Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ben Bir Şairim

Ben Bir Şairim
 

Ben bir şairim..
Şiirlerim de hayat bulurum..
Dizelerde gezerim yüreklerde.....
Kelimelerde can bulurum..
Yüreğimdeki sese kulak veririm..
Aşka dair olan ilhamı dinlerim..
Ben bir şairim..
Hayatın deli rüzgarlarında
Nefes alırım..
Bazen de;
Issız ormanlarda kuş seslerinde..
Ben bir şairim..
Dalgalı denizleri severim çoğunlukla
Duru sakin koylarda hüzünlenirim..
Yatlardan nefret ederim..
Yelkenli severim ben..
Ben bir şairim..
Salaş yerlerde lezzet ararım..
Lüks yerlerde işim olmaz benim..
Sessiz yüreklerde olrum hep..
Ben bir şairim..

Sevgili şiir severlere .. bu gün yazdığım şiirimdir..

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..