Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ben bir yaşam koçuyum...

Ben bir yaşam koçuyum...
 

Yakınımdakiler bilir; iki yıldır kuantumla ilgileniyor, araştırıyor ve öğreniyorum.
Eskiden yaptığım her şeyin kendi seçimim olduğunu öğrendim.
Ne yani başıma gelen kötü şeylerden de ben mi sorumluydum! Evet yaşadığım herşey benim seçimimdi. Bunu öğrendikçe seçimlerimi değiştirmeye başladım. İşin içine girdikçe daha da etkilendim. Sürekli bunlarla ilgili seminerlere gittim, kitaplar okudum.

Sonunda da eğitim alıp bu işi yapmaya karar verdim.
Bu süreçte de zorluklar çıktı karşıma ama yenilmedim bu sefer çok kararlıydım. Yaşadıklarımdan hep ders aldım. Hatalarımı affettim, bana zarar veren insanları affettim, onlardan neler öğrendiğimi sorguladım. Kendi kendime çok yol katettim. Üzüldüm, kırıldım dibe vurdum bir süre orda kaldım. Baktım ki bunun bir faydası yok, kendi üzerimde çalıştım. Uzun zamandır da çalışıyorum.
Artık bir Yaşam Koçuyum, NLP uzmanıyım.

Koçluk, bir bireyin kendini geliştirmesine, yeni bir beceri ve yetkinlik kazanmasına veya eski alışkanlıklarına yenileriyle değiştirmeyi öğrenmesine, kendisi için koyduğu hedeflere daha hızlı ulaşmasına veya bir problemini çözmesine destek olmaktır. Koçluk Nlp teknikleriyle desteklenir. Nlp ise zihnimizi yeniden programlama tekniğidir. Bu teknikleri hayatımıza geçirerek yeni alışkanlıklar kazanırız.

Değişim, yaşamımızın akışını değiştireceğinden cesaret ister. Şu ana kadar yaptıklarımızdan vazgeçerek yeni ufuklara yelken açmak ancak gözü pek insanların işidir. Eğer gerçekten değişmek istiyorsanız adım atmalısınız, ben öyle yaptım ve oldu.

Şimdi sıra sizde.

Eğer sizde işin içinden çıkamıyorsanız, hedeflerinize ulaşmada zorluk çekiyorsanız, hiç bir ilişkinizde başarılı olamıyorsanız, iş ararken ne yapacağınızı bilmiyorsanız, karar vermede zorluk yaşıyorsanız bu sorunlarınızı çözmek için koçluk alabilirsiniz.

NOT: Koçluk alma yöntemleri; yüz yüze, e-posta ve telefonla olabilir.

 
Toplam blog
: 28
: 6802
Kayıt tarihi
: 12.11.11
 
 

1981 Söke'de doğdum. İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi mezunuyum. Başarılı bir okul hayatından sonra..