Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Ben blog kategorisini sevdim

Ben blog kategorisini sevdim
 

Milliyet Blog’da yazar sıfatı kazanan kişi yazabildiği şeyleri yazacak. Yazdıkları, okuyana doğru da, yanlış da gelecek.

Anlatımı açık veya bulanık da olabilir. Her yiğidin bir yoğurt yeyişi vardır.

Hangi konuda yazacağına kendisi karar verecek. Editörler yazısını yayınlamaya değer bulacak veya bulmayacak. Karar ve yetki onların. Bu nedenle “şunu yaz, bunu yazma” diye kimse kimseye karışamaz. Herkes aynı şeyi, aynı şekilde yazsaydı, yazma işi sıraya konur, sırası gelen yazardı. Ama herkesin görüşü, bakışı ve üslubu kendine göre.

Bir AVM’ye giren kişiye, alışveriş yapıp yapmayacağı sorulur mu?

AVM’ye erken gelen veya oranın müdavimi, yeni gelene, “Burada ne biçim yürüyorsun” diyebilir mi?

AVM’ye erken gelme, oralarda uzun süredir bulunma, üstüne vazife olmayan işlere karışma yetkisi verir mi?

Soruların karşılığı “sorulmaz”, “diyemez”, “vermez” olur.

Ben Blog’u sevdim. Zaten Blog, E-Günlük anlamında değil mi? Günlük tutarcasına kısa yazacaksın.

Benin kategorim “GÜNCEL”. Blog’a girmemde bir sakınca yok Burada herkese yetecek kadar yer var. Karasal yayın yapan televizyon yayınları, kanal yeri sınırlı televizyonlar gibi değil. Yayınlar dijital oldu. Televizyonlarda yer derdi bitti.

Milliyet Blog’da da, kategori derdi yok.

En hararetli, en hareketli, en neşeli, en sert, en atışmalı yer Blog kategorisi, lunapark gibi, pazar yeri gibi.

Ben Blog kategorisini sevdim. 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..