Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben boşanıyorum

Ben boşanıyorum
 

Ben boşanıyorum

Geç onu sen boşanamazsın

Yok valla bu defa başka

Başka olan ne

Bu sefer çok kızdım

Bunu nasıl başardı

Bi gece eve gelmedi

Eeee

Bi kadının evinde kalmış

Kadın kimmiş

Arkadaşıymış

Sana kim söyledi

Kendisi söyledi, dürüstçe söylüyorum dedi

Dürüstlük bunun neresindeymiş

Sadece arkadaşlarmış

Boşanma kararında sebep bu mu

Asıl sebep o değil

Aslı ne

Sekiz sene öncesindeki olay vardı ya

Hataydı biliyorsun

Biliyorum hatta bana tavır almıştın da aylarca konuşmamıştın

Evet adamın karısıyla annesi benim evime gelip yardım istemişti benden. Nasıl utanmıştım senin yüzünden

Tamam hataydı kabul ediyorum ama sadece telefonda konuşmuştuk. Bunu sana o zaman da söylemiştim

Bu olayın boşanmanızla ne ilgisi var

Beni hiç affetmedi. Her fırsatta yüzüme vurdu

Eeee

O kadının evinde kalmış ya bir gece. Bunu duyunca ölmek istedim

Salak salak konuşma

En son ona dedim ki, “sen ne pis adamsın, sekiz senedir seni aldattığımı zannettin ama benden boşanmadın. Şimdi senin yapamadığını ben yapıyorum. Seni aldatmadım ama sen beni aldattın. Başka kadınla birlikte olduğunu bile bile seninle evli kalamam. Bunu midem kaldırmaz”

O ne nedi

Hiçbişey söylemedi. Gitti sonra bana mesaj çekmiş, sen benim her şeyimsin diye

Sen ne yaptın

Saatlerce ağladım sonra aynanın karşısına geçtim. O seni hiç hak etmedi. Bir günden bir güne sana güzel bir laf söylemedi. Bir “canım” demeyi bile çok gördü. Eve her gece sabaha karşı şarhoş gelip seni dövdü. Kazandığı parayı başkalarıyla yedi. Seni bir ekmeğe muhtaç etti. Artık ondan kurtulmanın zamanı geldi dedim ve gidip boşanma davası açtım. Dilekçe yazılırken de beni bu adamdan kurtarın yeniyıla yalnız girmek istiyorum dedim.

Ya çocuklar

Ne olursa olsun onların babası. Görüşmelerine her zaman izin veririm...

İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/ben-bosaniyorum/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..