Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Ben böyle Blog Toplantısı görmedim.

Ben böyle Blog Toplantısı görmedim.
 

Gerçekten böyle bir toplantı zor organize edilir. Hepinize teşekkürler.


TEŞEKKÜRLER! Tüm katılımcılara en samimi teşekkürler. Milliyet Blog Yazarları 3. İzmir Toplantısını başarıyla bitirdik. Herkes teyit edebilir, 50 kişinin üzerinde misafirimiz vardı. 5-10 blogda yazmayan misafir ama rahat kırkı blog yazarı.

Türk insanı gerçekten çok gururlu. Ben, kimse bir şey getirmezse aç kalınmasın telaşındaydım. Ama o kadar çok yiyecek geldi ki, hepsini yemek mümkün olmadı. Bu arada yiyecek getiremeyenler de para ödemek için ısrar ettiler filan. Gururlu bir milletiz vesselam.

Pınar arkadaşımla birlikte organize ettik. Annesinin bir tabur Mehmetçik'e yetecek çokluktaki zeytinyağlı yaprak sarmaları anlatılmakla bitmez. İncecik, sanki kalem gibi. İnsanın mektup yazası geliyor. Lezzet desen ayrı bir konu. Çok lezzetliydi. Ama yiyemedim. Aslında 3 gündür yine rahatsızım da, yorgunluk, nefes darlığı filan. Arkadaşların yanında acil servise filan gidip de toplantımıza toz kondurmak istemedim.

Şu anda dinleniyorum ve rahatsızlığım azaldı. Efor sarfetmemem gerekiyor. Toplantıdan sonra telefonla sağlık durumumu soran arkadaşlarım oldu. Zaten bir kısmı toplantıyı terkedemedi. Bu kadar sıcak ilgiyi, blog dostlarımdan gördükten sonra, gözlerimi kapasam üzülmem. Arkamdan güzel şeyler konuşacak insanları en yakından izleme fırsatı buldum. Allah kimseye rahatsızlık vermesin! Hep mutlu olun!

İnanın tek tek herkesin ismini yazıp düşüncelerimi yazacak gücüm yok. Toplantıya katılan herkese ama herkese binlerce teşekkür ederim. Bana hayatımın en güzel günlerinden birini yaşattınız. Umarım sizler de mutlu ayrılmışsınızdır. Sevgili PINAR ZEHRA ZORA ile organize ettiğimizi belirtmiştim. O olmasaydı, bu kadar başarılı olmamız mümkün değildi. Bu güzel insana, sizlerin huzurunuzda beni misafirlerimize mahcup etmediği için binlerce defa teşekkür ederim. Kendisini de blog dostlarımız daha yakından tanıma fırsatı buldu. İnsan gibi bir insan!

SEDA KARAGÜLMEZ gibi bir kızım olmasını çok isterdim. Sık sık hatırımı sordu, rahatsızlığımla ilgilendi. Sempatik tavırlarıyla bana moral verdi. PINAR ablasına da yardım etti. Bu arada ALYOŞA HÜLYA Hanım da her zamanki sempatik tavırlarıyla toplantıya ev sahipliği yapanlardandı. Pınar Hanım'a o da çok yardım etti.

MURAT GÜLCEK arkadaşımıza ufak bir pasta alabildim. Sertfikasını da kağıt çıktısı yerine bilgisayardan izledi. Ama Blog resmime aldım. Pazartesiden sonra da çıktısını alırım.

Tek tek isim yazmayacaktım ama affedin lütfen, bazı isimler zikrediyorum yine de. AGORA MEYHANESİ şairi ONUR ŞENLİ arkadaşım eşi sevgil KIYMET Hanımla birlikte geldi. Sohbet edeceği eski dostları da bulunca Agora Meyhanesi'nin nerede olduğunu anlatamadan gitti. Başka bir yere sözü olduğu için, tabii dargınlık vs yok.

Kıymet Hanım'ın bir jesti oldu ki unutulacak gibi değil. Nefes darlığı için çam balı ile karıştırıp her gün sabah, akşam birer dolu kaşık içmem gereken bir baharat anlattı. Baharatın ismini 3 defada benim akıllı geçinen kafama yerleştiremediğini görünce, kaşla göz arasında gitti o karışımı yaptırdı geldi.

Güzel insanları çok seviyorum. Tabii burada sadece fiziksel güzellik söz konusu değil. Başkalarına, dostlarına da zaman ayıran güzel insanlar. Bunlar var oldukça sırtımız yere gelmez. Değerli arkadaşlarım, uzun yıllar var ki politikacılarımız popülist politikalarıyla hep oy avcılığı yaptılar. Sadece bu iktidar değil, bundan öncekiler de. Halkın yozlaşmasını seyrettiler, hatta buna katkıda bulundular. Ama çevremizde çok iyi niyetli insanlar var. Bunları bulduğumuzda değerlerini bilelim, kıskanıp, fesatlık yapmayalım lütfen! Bana çok yaptılar. Bu konuda dertliyim.

ALEV MEISEL Hanım ve sevgili eşi ROBERT MEISEL de beni çok mutlu ettiler. Bir kadın ancak bu kadar iyi yürekli ve sevimli, olgun olabilir. Milliyet Blog'daki saygınlığını hak ettiğini de çok iyi biliyorum.

Taşınma telaşı ile fotoğraf makinemi bulamadım, dolayısıyla resim çekemedim. Adem ÇALIŞKAN arkadaşımız da gelemeyince onun o güzel makinesiyle resim çekme planları da göle(!) düştü.

Bu arada Uşak'tan ekstra toplantımıza katılan sevgili Blog avukatımız ve noterimiz. NEŞE EVRİM'e ve İstanbul'dan gelip Neşe Hanım'la birlikte toplantımızı onurlandıran şair yazarımız CANSIN EROL'a da ekstra teşekkürler!

Lütfen darılmayın! Tek tek isim yazıp yorum yapacak gücüm yok, katılan davetlilerin isim listesi de bende değil. HİLMİ PULAT Abimiz gecikmeyle de olsa bizleri onurlandırdı. SABİHA RANA Hanımefendi her zamanki nezaketiyle toplantımıza telefonla katılıp, benden başka ARİF ÖĞÜTÇÜ PAŞA Efendi ile de görüştü. (Bakalım buna ne bahane bulacak Arif. Bana niye PAŞA dedin diye sormazsa ne olayım.)

ÖZDEN HANIM (Zirve), NİLÜFER VELDET, TİJEN HANIM (TİJHAL) ve SERPİL Hanım, GÜLGÜN KARAOĞLU, OĞUZ TÜMTAŞ, ALİ İHSAN UĞUZ ve eşi, PINAR ZORA Ortimin annesi ve kardeşi ŞEKİP, arkadaşları, BEYHAN HANIM ve en az Beyhan kadar güzel ve asil duruşlu ablası, HATİCE GÜRBÜZ, EROL ASLAN, AHMET ÜSTÜNDAĞ ve ailesi şu an aklıma gelen isimler. Lütfen kızmayın, daha fazla yazamayacağım. Biraz dinleneyim.

Bana bu güzel günü yaşatan tüm Milliyet Blog dostalarıma çok teşekkür ederim. PINAR ZEHRA ZORA için ise yazacak kelime bulamıyorum. Tek kelimeyle harikasın PINAR! Hep gül, mutlu ol ve sağlıklı kal!

Hepinize en derin saygı ve sevgilerimi sunuyorum, değerli dostlarım.

Bu kadar kaliteli insanı bir arada görmek ne kadar mutluluk verici! Binlerce teşekkürler!

Milliyet Gazetesi Blog servisini de en iyi şekilde temsil ettiğimize inanıyorum.

Mustafa Mumcu, 30 Kasım 2008 Saat: 21:25

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..