Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Ben böyle maç görmedim

Ben böyle maç görmedim
 

Süper Maç


Nereden başlayayım, hangi birini anlatayım bilmiyorum. Nefes nefese kaldım. Sanki maçı izlemedim de bizzat oynadım. Ben böyle maç görmedim....

Daha dakikalar "bir" demişken iki tane %100 lük gol pozisyonu oldu ve o anda dedim ki; <ı>"bu maç çok zevkli geçecek"....

Futbol dünyamızın ünlü kalemleri ne diyecek, ne yazacak bilmiyorum. Şimdi maçtan geldim. Maçtan geldim dedimse, elbette ki televizyondan izledim. Ama bu maçı tribünden izlemek vardı. Tribünde bu heyecanı yaşamak bambaşka bir şey olurdu, eminim...

Dakikaları sayamadığım, futbolcuları tek tek analiz edemediğim, pozisyonları saniyesi saniyesine süzemediğim; elhasıl oturduğum yerden rahatlıkla izleyemediğim bir maç oldu...

<ı>Hele ki tarafsız bir gözle izleyince gerçekten de doyamadığım, bitmesin diye zamanı durdurmaya çalıştığım bir maç oldu...

Top bir o kalede, bir bu kalede. Bir Fenerbahçe bastırıyor, bir Trabzonspor. Yürekler ağızda, gönüller teyakkuzda, zevkler ise dört köşe. Bir ara Premier Lig'den DERBY maçı izliyormuşum hissine kapılmadım dersem yalan söylemiş olurum... <ı>Futbolun beşiği İngiltere'de böyle maçı zor izlersiniz.

Trabzonspor sanki kendi sahasında maç oynuyormuşçasına istekli, saldırgan; öte yandan Fenerbahçe sanki Şampiyonlar Ligi'nde yarı final oynuyormuşçasına heyecanlı, girişken...

Defansta Song ve Egemen; sanırsınız ki Çanakkale Boğazını savunuyor; öte yanda Lugano ve Edu Normandiya çıkartmasında ultra gönüllü askerler. Orta saha dersen Selçuk iki tane. Biri Trabzonspor'da diğeri Fenerbahçe'de. Hani bir filmde iki rol birden oynayan aktörler gibiler. İkisi de can siperane mücadele içerisinde...

Yattara resitaline Roberto Carlos eşlik ediyor. Gökhan Gönül adaşı Gökhan Ünal'a nazire yapıyor. Colman kaçacak koridor bulma telaşındayken Uğur Boral vergi denetçisi gibi gelene gidene makbuz kesiyor...

Hüseyin orta sahada bekçilik görevini üstlenmiş; Alex'e göz açtırtmıyor, diğer yanda Emre buraların ağası benim dercesine sahayı kontrol ediyor. Serkan canını dişine takmış seğirtirken, Guiza denk gelse de bir güzel vursam diye fırsat kolluyor...

Volkan devleştikçe Slyva benim ne eksiğim var dercesine toplara hükmediyor. Hakem Bünyamin Gezer'e ise hakikaten de gezmek düşüyor. Fair play desen kralı sahada. <ı>Hakem dörtlüsü dört dörtlük... Zaten hakemlere fazla iş de düşmüyor. Olan Sn Gezer'e oldu diye düşündüm. Adamcağız bu tempoda 5 kilo zayıfladı muhakkak...

Netice itibarıyla; gözlerimiz bayram etti. Futbol şölenindeydik. Maçın adamı kim derseniz hiç gocunmadan, kıskanmadan, fesatlık etmeden Roberto Carlos derim.

Bir Galatasaraylı olarak acayip zevk aldım ve imrendim. Hülasa BEN BÖYLE MAÇ GÖRMEDİM...
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..