Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Ben böyle mestan görmedim

Ben böyle mestan görmedim
 

NE OLACAK BU MEMLEKETİN HALİ


İleri demokrasimiz, fazla ileri gitti. YSK, BDP li Bağımsız adayları veto edince, yaygara koptu. YSK, bağımsızları veto ediyor, BDP ve PKK, kıyameti koparıyorlar. Size ne? Adamlar bağımsız. Kişiliklerinde bazı olumsuzluklar var ve YSK mevcut kanunlara dayanarak, vetosunu koymuş. Yanlı, yansız, aklı kesen kesmeyen, herkes YSK , nu hain ve kışkırtıcı ilan etti. Eğer öyleyse, kapatın gitsin. Kurulun üyelerini de, Ergenekon terör örgütüne yardım ve yataklık yapmaktan, Silivri ye gönderin. Veto yiyen bağımsızlardan da, özür dileyin. Adaylıklarını geri iade edin. Sorun çözüldü diye de, davul zurna eşliğinde halay çekip, kutlayın. Yaşasın ileri demokrasimiz. Yaşasın BDP li bağımsızlarımız. Yaşasın Molotoflu PKK mız. 

İyi de, yakılıp yıkılan, talan edilenler ne olacak. Ölen ve yaralananları nereye koyacağız. Canım, bunlar ileri demokrasilerde olağan şeylerdir. Ölen ölür, kalanlar PKK lıdır. Şimdi, BDP liler, ne kadar da mutlu ve guruludurlar. Adamlar kanunları ve Anayasayı bile delebiliyorlar. Demokrasimiz delik deşik oldu. “Ben böyle mestan görmedim” derdi, bizim mahalleden, rahmetli Ganime Teyze. Vallahi ben de görmedim Ganime Teyze, nur içinde yat. 

Önceki yıllarda, mahkeme kararları ile, çeşitli mahkumiyetler alıp, yasaklı duruma düşenlere, mahkemelerimiz, şimdi temiz kağıdı veriyorlar. Maksat, ileri demokrasimizi kurtarmak. Ben böyle mestan görmedim. Aslında, Başbakan, Kasımpaşalı yüreğini ortaya koyup, seçim barajını düşüren maddeyi de, cebinden çıkarıp, pakete koysaydı, başımıza bunlar gelmeyecekti. Cumhurbaşkanımız da, tüm sorunların üzerini, pastırma çemeni ile kaplamak zorunda kalmayacaktı. Başbakanın, ileri demokrasi dediği, ucube demokrasimizin, aslında ileri vitesinin olmadığı da, ortaya çıktı. Geri vitesli, ileri demokrasi. Başbakan, ucube dediği heykeli yıktırırken, yerine ucube bir demokrasi koydu. Bakalım bu ucubeyi kim yıkacak. 

Bu arada, şifreli sınav ne oldu, bilen var mı? Başbakanın, karşılarına 10 bin genç koyarım dediği, gençler, sınavda şifreleri çözen, gençler mi acaba? Doğrusu merak ediyorum. Sınav iptal edilirse, şifreleri çözüp, sınavı kazananların hali ne olacak. Onların hakkını kim koruyacak. Bence, kazanamayanlar için, yeni bir sınav yapıp, her gencin üniversiteye girmesini sağlamalıyız. Sonuçta, her üniversite mezununa iş bulacağız diye, bir kuralımız olmadığına göre, diplomanın kime ne yararı, kime ne zararı var ki? Ben böyle mestan görmedim. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..