Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Ben böyle yazarım

Ben böyle yazarım
 

yorgunkalemim


An gelir hatırlarım,

Nazım Hikmeti, Atilla İlhanı

Can Yüceli, Franz Kafka’yı

Yaşatırım satırlarımda…

 

Hüzünlü bir şarkı çalar,

Bir sigara yakarım,

Usulca hatırlarım anılarımı

Ben böyle yazarım…

 

Kimseyi istemem yanımda

Hissederim sevdiklerimi

Ellerimi şakağıma koyar

Gecenin sessizliğine dalarım…

 

Sohbet ederim yalnızlığımla

Elimde ’’Yorgun Kalemim’’

Üç günlük boş hayatı,

Ben böyle yazarım…

 

Annemin mezarına gider

Dertleşirim kara toprakla

Kapıyı hep açık tutarım

Sevdiklerim kalmasın dışarıda…

 

Kuşları çağırırım pencereme

Kanatlarında ilham getirir

Anılar katarım anılarıma

İşte ben böyle yazarım…

 

Yorgun kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..