Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben böyleyim!

İnsanların çoğu, ya da şöyle diyelim benim çevremdeki insanların çoğu, sadece kendi çıkarları doğrultusunda program yaparlar. Benim bunun farkına varmam uzun zaman aldı. Hep böyle geriden gelirim. Geç anlarım!
Ne yapalım, BEN BÖYLEYİM!

Şöyleki, bana telefon gelir. "Hadi gel bla bla.." Ben hemen atlar giderim. Bu bir yemek daveti olabilir, sinema olabilir, yılbaşı kutlaması olabilir, hatta birkaç günlük tatil programı olabilir. Farketmez. Ne var bunda, ne güzel diyeceksiniz şimdi. İşin aslı öyle değil işte!

Hazret yapacak bir şey bulamamıştır, kimseyi de bulamamıştır. Ben gelmişimdir aklına. Çantada keklik!

Bunu nasıl anladım derseniz, çok zeki olmaya gerek yok. Ben zaten zekide değilimdir. Gerçekten!..

Ama bir gün ben birilerini programıma dahil etmeye kalksam, herkesin başka bir programı yada işi vardır.
Herkes çok meşgul!

Şimdi ben bunu geç de olsa farkettim ya, gelen bütün program tekliflerine itirazlarım, çeşitli bahanelerim var. Gıcıklık değil mi, biraz da ben gıcık olayım.

Yaşlandıkça huysuzlaşıyorum galiba, ya da akıllanıyorum! Akıllandıkça da yalnızlaşıyorum.

Ne yapalım, BEN BÖYLEYİM!
 
Toplam blog
: 4
: 284
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ben emekli bir bankacıyım. En büyük zevkim; okumak ve yazmak. Bu yazma serüvenini bir ara UMAG'da de..