Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Ben bu "Conab"ı anlamadım yahu!

Ben bu "Conab"ı anlamadım yahu!
 

ELLER YUKARU KUYRUK AŞAĞI


Pecto conab scysion adalikey buniz.


Ne ? O ne be ?

Sen yaz yaz. Gerisine karışma.

Bu ne şimdi?

Yazdıklarını kabul ederim ama bunu yazarsan eğer.

Valla anlamadım ki.

Kelime doğrulama için be civanım günerim.

Heee.

Heeeaa ya ! Ondan işte.



Lafı nereye getirmek istediğimi fazla uzatmadan sündürmeden başlıyorum. Kemerlerinizi takınız yanınızdakinin elini tutunuz.

Bilir misiniz blog sitelerinde ya da bir yere internetten başvuru yapmak istediğinizde kelime doğrulama amaçlı son sınavı ? Hani yazma kutucuğunun yanında bir de tekerlekli sandalye ikonu olur mavi. Heh işte o be hafız. O işte. Biliyorum sanırım engelli ve aslında engellere göğüs geren insanlar için tasarlanmış bir uygulama o ama ben biraz oyuna vurdum olayı dün. Sevgili Emine Supçin ablama dün bloggerda bir mesaj yazayım dedim de ne güzel oldu sevindirik oldum bi güzel.

Denedim ve karşıma kelime doğrulama uygulaması çıktı. O sanki ; hayatının en büyük sınavı gibi bişey. Bir harfte yanlışlık yaptın mı , altına ettin afedersin. Yok hafız yok onu yazamadan yassah geçmek. Ne bi iş başvurusu yapabilirsin, ne bir blogda yorum yapabilirsin ne de başka bi halt-ı ala. Sanki kapıda yaşlı inatçı bi bekçi amca gibi durur o. Hani okulların giriş kapısında bekçi amcalar olurdu ya evvelden aynı onun gibi. Takmış koluna kırmızı nöbetçi kolluğunu nah girersin izinsiz sınavsız.


 

Sana şınav çektirip sportif sınavdan ya da hayatının en zor sorusunu soruyomuş bi de. Misal yani bu sallama bi düşüncem yani. Neyse efendim sıvısını çıkarmadan muhabbetin anlatmak istediğim şeyin devamını getireyim. Bu kelime doğrulama uygulamasından geçmek istediğinizde size saçma sapan bi harf dizilimi çıkıyor. Harf dizilimi diyorum çünkü; kelime olması imkansız.

Lugatta olan şeyler değil bi kere. Harfler bir deve bir cüce şeklinde büyük ve küçük şeylerden oluşuyor. Sanki büyük ve küçük harfler halaya durmuş misali. Bu saçma harf halayı çok güldürdü beni. Sizler için hoşuma gidenleri sanki hiç başka işim yokmuş gibi tek tek not ettim ve ayırdım efenim :) Hadi okuyalım mı ? Yalnız hacı ben bunu yazdıktan sonra kaçıyom. Sen oku ama paylaş ya da beğen işte ne bilem. Aha yazıyom.

RizATi


Musallmt


traTİgN


SpErSH


Pecto


BaNiNO


reweD


cOLisfun


inGAtEd


hogra


CoUcA


GlAnOb


CoPhA


KeDYn


eukoCala


lattersa


patev


ArAsTsHr ( bu ne la ? )


whinGeDu


conab


LeNgSoF


ScYSiOn


Desseth


StMeR


Presses


BuNiZ


ShMeL


AvElErFt


DenDySt


gUnTl


aDaLİkEy


sUrAmpA

Bişey anladıysam arap olayım. Dur hacı ya ben geçem içeri....




 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..