Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben bu Rusların var ya ...

Ben bu Rusların var ya ...
 

Kars' ta bir yerel TV halkın arasına karışarak
gündelik hayata
dair röportajlar yapıyor. Muhabir, yaşlı bir amcaya
mikrofon tutup
soruyor;
- Nasılsın dayı, eyi misen?
- Şükür oğul, canı taşirem, eyiyem, coh eyiyem.
- Halin, keyfin, sağlıgın da eyi midir?
- Eyidir, he, coh eyidir.
- Şehirden, hizmetlerden memnun musun?
- Nası soz!
- Validen, kaymakamdan, belediye başkanından?
- Hiç eyle olur? Bizim ağzımız dövlete ne diyebilir.
- Yani memnunsun.
- Allah dövlete millete, kaymakam bege, bölediye
başganımıza zeval vermesin.
- Memnunsun?
- Dövletimiz, kaymakamımiz, başganımiz, şanlı ordumuz
başımızdadir, her ne olursa bir fiil o dakika
yanımızdadir. Ben vatanıma nası serzenis ederem? Amma,
benim derdim başkadır.
- Allahına gurban dayı, söyle nedir?
- Doksan sene once buraya Ruslar girdi ya?
- He girdi.
- Hani bu belediye binalarını, okulları, çesmeleri,
istasyonu, yolları,
kaldırımları Ruslar yaptılar ya?
- Rus işgalinde yapıldı değil mi dayı?
- He.
- Hec benim dövletime, milletime sözüm olur mu? Ben
aha bu Rusların Doksan sene önce bu
kaldırımları, caddeleri yapıp gittiler, bir gün olsun
bi kere Kars'a gidek, yollar bozuldu mu, kanallar
tıkandı mı demediler, insan bi gelir de bakar
buralara, hec beyle olur?!

*Çorum'un İskilip ilçesinde yaşayan 94 yaşındaki Ahmet Kaleycik isimli yaşlı bir vatandaş, yıllardır ilçe kalesinin bekçiliğini gönüllü olarak yapıyor.

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..