Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben bu sigarayı içiyorum...

Türk kahvesinin yanına bir sigara yakacak mekan bulamıyorum.
Hadi şimdi yaz. Ya kışın ne yapacağız?
Aslında sigara yasağına da tamamen karşı değilim. Özellikle iç çamaşırımıza kadar duman koktuğumuz mekanlarda. Akşam dışarı çıkarsın oturacağın bir iki saat. Göz gözü görmez leş gibi kokar evine dönersin..

Ancak sigara, içmeyenler için nasıl bir özgürlükse içenler için de bir özgürlük olmalı.. Mekanlarda bu zıkkımı içenlere uygun bir yerle bulunmalı.
Sağlığıma ben bilerek zarar veriyorsam bunu bir başkası nasıl engeleyebilir ki?

 
Toplam blog
: 8
: 421
Kayıt tarihi
: 22.09.08
 
 

1979 Ankara dogumluyum. Dünya telaşı arasında zaman zaman birkaç satır karalamayı seviyorum. ..