Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Ben bu şiirleri çalarım arkadaş... Sema Çürük

Ben bu şiirleri çalarım arkadaş... Sema Çürük
 

Sen hep benimmiş gibi... Fakat hiç benim olmayan... Sen beni hiç sevmeyen gibi... Fakat hep sevenimsin... Sen hep bana gelen... ... Nasıl ama şiirim? Eh ben romantik adamım. Ara sıra yazarım böyle şiirler. Öhhööö. Pardon... Efendim şaka bunları yazan bloğun romantik hüzünlü ve sevgi dolu şairi Sema Çürük. ... Sema'nın kitabı gerçekten mükemmel. Hani şiirlerin hangisini okusam, "Ulan bunu ben yazmalıydım" diyorum. Hani blogda Sema'nın kitabının çıktığı duyulmuş olmasa şiirleri araklayıp kendi adıma yayınlardım burada. Kmbilir belki bu romantik satırlarla kimi güzel hanımların da ilgisini çekerdim yani. Ah Sema aaahhh. Keşke bu kitabı blogdaki kimseye duyurmasaydın. ... Evet Sema'nın Yüreğime Söz Dinletemedim adlı kitabını bütün arkadaşlara öneriyorum. Çok şık, sıcak bir kitap. Elinize aldığınızda siyah beyaz kapağıyla daha şiirleri okumadan içine alıveriyor sizi. Sonra bitmez tükenmez bir romantik yolculuk. ... Efendim satırlarıma burada son verirken Sema'nın kitabındaki şiirlerin bir kısmını arakladığımı ve bunları bazı internet sitelerinde kendi adımla yayınladığımı belirtmek istiyorum. Sema'nın şiirlerine başka sitelerde benim imzamla rastlayanlar lütfen çaktırmasınlar... ... Blog arkadaşım Sema'yı ilk kitabı için tebrik ediyorum. Ve şiiri gerçekten sevenlere öneriyorum. Satırlarda kendinizi ve yüreğinizi bulacaksınız... Mutlaka alın ve okuyun... Şiiri ve kendinizi bu kitapla yeniden keşfedeceksiniz.
 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..