Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben Büyüdüm Anne

Ben Büyüdüm Anne
 

Yorgun Kalemim


Sana söz mutlu olacağım anne
Senin küçük oğlun asla yıkılmaz
Düşse de gözyaşım yazılarıma
Onlar yüzümde çizgi bırakmaz
Elbette seni ben çok sevdim…

Asla kırılmadı, küsmedi kalbim
Ne zaman ki sen gittin anne
İşte o vakit bende büyüdüm
Senin gibi sevdim elbet anne…

Yüreğimde sıcacık duran sevgin
Bedenim senden uzakta gurbette
Ruhum senin sevginle yaşar
Yıllar ne çabuk geçti anne…

Özlemlerim sel oldu bazen,
Hasretse bildiğim asıl arkadaşım
Sakın bana üzülme anne sen
Ben gurbette de seni özlerim…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..