Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Ben buyum işte

Hayatı olduğu gibi kabullenmek bence çok beceri ister. Planlar kurup, bu planlarınızın gerçekleştiğini hayal edin. Sakın önünüze çıkan engeller; ister hastalık olsun, işterse çaresizlik, yılmayın. Hepimiz biliyoruz ki hayat ertelenecek gibi değil. Tüm yaşadığınız olumsuzluklara rağmen, ayakta durabiliyor ve de nefes alabiliyorsanız, şükredin. Ne varsa veya ne kalmışsa, onunla hayata devam edin. Yüreğiniz yangın yeri gibi olsa bile, azıcık tebessüm etmeyi, ihmal etmeyin. 

Hayat gerçekten kısa, ben bu yaşıma nasıl geldiğimi hatırlıyamıyorum... Yıllar ÇOK ACIMASIZ ... Neler yaşanır tüm hayat boyunca. Önerim, ne kendine, ne de çok fazla karşındakilere, güvenmelisin. ŞÜPHECİ OLMAK ise, insanı çok yorar. Fazla sınırlar çizmeden, bilinçli ve cesur adımlar atılmalı. Ne kendini başkalarına göre değiştirmeli, ne de başkalarını değiştirmeye çalışmalısın. KAFANIZIN içerisinde bulunan tüm korku ve kaygıları bir tarafa itip, kendini hayatın bu güzel akıntısına bırakmalısın. 

Ben, her zaman bir kapının kapandığı anda, diğerinin açıldığını, savunmuşumdur, ve de öyle olmuştur. Size çok pozitif olun demiyorum, ama sevgiyi de, üzüntüyü de, paylaşmayı da bilin. Gerektiğinde hissettiklerinizi çekinmeden anlatın, ama asla kırmayın ... Annelerimizin dediği gibi; KIRIK TESTİ, BÜTÜN OLMAZ . 

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..