Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben büyümedim anne

Büyümedim Anne Ben büyüdüm mü anne?
Bu kadar çabuk mu?
Biliyorum boyum uzadı, okulum bitiyor
Biliyorum yaşım yirmi
Ama yine de bu kadar çabuk mu?
Büyümedim anne
Ben yine eski benim
Çocukça şakalar yapan
Hep bir ağızdan boy boy oturmuş,
Şarkılar söylüyoruz hep bir ağızdan
Hala ağlıyorum anne, kırılıyorum
Küçük olduğum için mi,
Yoksa büyüdüğümden mi artıyor acılar
Bilmiyorum
Ben daha hiç bir şey bilmiyorum anne
Büyümüş olamam, sigara içsem de
Büyümüş olamam, sevdalara dalsam da
Hala korkuyorum
Biliyorum ömrümün ıssız duraklarında ,
Yalan pusu kurmuş beni bekliyor
Kolay harcanacağım anne
Kalabalığın içinde yapayalnızım ben
Etrafımı en yakın yabancılarım sarmış
Hepsi bir şey söylüyor
Ama sen söyle anne
Sen hala benim küçük kızımsın de
Çünkü ben daha büyümedim anne...

 
Toplam blog
: 3
: 501
Kayıt tarihi
: 31.01.09
 
 

1972 İzmir doğumluyum. Selçuk Ünv. İşletme mezunuyum. Bankacılık kariyerimden sonra eğitim alanında ..