Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben cefalı, sen vefalı

Ben cefalı, sen vefalı
 

alıntı


Ben cefalı, sen vefalı,

Çektik bu dünyada kahrı,

Sanki yalan, sanki rüya,

İsyan edilmez  yazgıya,

Gitti, mevsimin yazı, baharı,

Bitirdik ömrü, yılları,

Senin ben de, benim sen de,

Hak bilir, çok hakkın  var,

Ödeşmeden, çekip gitmek olur rmu....

*****

Hayal kurduk, yarınlara,

Çınar olduk, fidanlara,

Merhem sardık  yaralara,

Rüzgâr vurdu umutlara,

Dolu yağdı hayallere,

Sitem olmaz cefalara, acılara,

Benim, sen de, senin ben de,

Hak bilir, çok hakkım  var,

Ödeşmeden çekip gitmek olur mu....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..