Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Temmuz '08

 
Kategori
Dünya
 

Ben çıplağım ya siz?

Ben çıplağım ya siz?
 

Fotoğraf: Sanatçı Edward Weston'a Ait.


Türkiye sesleniyor! (2)

Seçtiklerimizi şimdi seçiyoruM!

Nerelerinizi temizleyeceksiniz merak ediyorum!
Nefsinizi düşmana kaptırdığınız bu dengesiz işlerinizle?
Kim benzetecek sizi kendine?
Kim vuracak bu işlerden sonra tekmeyi k...ınıza?
Kim affedecek sizi Allah'tan başka?

Vatan Bayrak ve Şehitler adına bi durunuz bi düşününüz diyorum!

''Doğrunun yanında eğri, her zaman bükülmeye müstahakmış.. Geçmişi olmayanın geleceği hiç olmazmış!'' (Kim mi demiş? Ben demişim.)

Bu nasıl bir inançtır ki böyle, dünya nimetleri adına kellenizi koymuşsunuz güya cennetin tapusuna?

Biliyor musunuz?
Bu mübarek Cuma günü, bu seslenişimden hiç utanmıyorum!
Onun için de sizlere sorma gereği duyuyorum!

Hayallerinizi çok mu yüksek ve geniş tuttunuz da şimdi;milletimi milletime zincirlettiriyorsunuz?

Son sözümü söyliyeyim mi size?

Muhtemelen benden önce yok olacaksınız.

Hadi düşünüz önüme


İmza: Türkiye


''Melekler yüreğinden öpsün Türkiye'M''


Sabiha Rana



Gönül notum: Allah'ın adaleti! Sizi, bizi, hepimizi, nerede bulacağını çok iyi bilir. Milletimizin kandili kutlu, Cuma'sı mübarek olsun..

Türkiye Dünyaya sesleniyor! (1) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=117796

Fotoğraf: Sanatçı Edward Weston http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=118878

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..