Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Anılar
 

Ben çocukken-2

Ben çocukken-2
 

Hatırladığım en eski şey dört yaşıma dayanıyor, erkek kardeşimin doğumuna.

Gümüşarayıcı Sokak'taki iki katlı, bahçeli müstakil kira evimizde alt kattaki oturma odasındayız. Odanın ortasında büyükçe bir yatak. Orası yatak odası değildi, niye orada o büyük yatak vardı bilmiyorum. Belki algım beni yanıltıyor, yatak küçüktü de bana öyle geliyordu. Her neyse, yatağın üstünde küçücük bir varlık, hastaneden yeni gelmiş, annemle birlikte mışıl mışıl uyuyor. Kız kardeşimle ben heyecan içindeyiz, hem bu yeni duruma alışmaya hem de bu küçücük varlığı tanımaya çalışıyoruz. Dayanamayıp yatağın üstüne çıktık, diz ve dirseklerimizin üzerinde, sanki bir uzaylıymış gibi bakıyoruz erkek kardeşimize. Birden gözlerini açtı, bizi görüp görmediğini bilmiyorum, ama hissetti mutlaka ve olanca gücüyle ağlamaya başladı. Korktuk, geri çekildik. Annemin sert ve telaşlı sesini duyduk o anda:

"Çabuk inin bakayım oradan, uyandırdınız işte kardeşinizi"

Hemen indik yatağın üstünden, duvara dayalı sandalyelere oturduk sessizce.

Yeni durumu anlamıştık !

Dağdan gelen bağdakini kovacaktı :)

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..