Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben çocukluğumdaki bayramları özledim

Ben çocukluğumdaki bayramları özledim
 

Koştuğum o kırlardan

Gezdiğim taşlı sokaklardan

Bitirdiğim o yaşlardan

Birisi bir  bayram sabahı hediye etse

Renk renk balonlarım olsa yine

Anneannem okşasa başımı kınalı elleriyle,

Dedem pamuk helvayla gelse eve

Güzel bir bayram sabahına uyansam yine

Çocukluğuma götürseler beni

Ne güzel günlermiş o günler

Yaşarken bilinmeyen değerler

Kayıplarımızı hatırlatan  hüzünlü sevinçler

Küçücük kalbimin büyük mutluluklarıymış onlar

Şimdi ise büyümüş yüreğimde

Ilık ılık acılar

Tutun elimi gidelim

Ben çocukluğumdaki bayramları özledim 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...