Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben çok üzgünüm

O değil de;

Ben çok üzgünüm yaa… Cem Adrian bir barda sahne almış haberim olmadı. Sonradan Mert söyledi… Görüntülerini izledim de… Yok böle bi güzellik…

Hoşçakal diye bir şarkısı var. Murat Yılmazyıldırım’la birlikte söylüyor. Şarkıyı başa sar sar dinle..

İkisini de acil olarak koruma altına almak lazım. İkisinin sesi de müthiş müthiş. Ömrümde duyduğum en harika seslerden…

Düşünüyorum da keşke herkes hak ettiği yerde olabilseydi…

O değil de;

‘Ben çok üzgünüm ya’ diyerek karşılıksız aşktan kendini telef edenlere ne demeli? ‘Allah kurtarsın’ diyebiliriz gibime geldi… Ya da ‘düşman başına’ da diyebiliriz.

O değil de;

Bir tarihte ‘Ben iki kişilik seviyorum’ diyen birini tanımıştım. Yine karşılıksız bir sevgi karşılıksız bir aşktı.

O değil de;

Bu aşkın yaşla başla ilgisi yok demek ki… Kime çarparsa aptallaştırıyor saçmalattırıyor. Mantık çöpe atılıp üzülmek için gönüllü elçiye dönüşülüyor. Cıx cıx cıx… Hiç akıllı işi değil hiç…

Yine de büyük konuşmamak lazım…

O değil de;

‘Bilmeyen ama bildiğini zanneden aptalın tekidir; uzak durun ondan.
Bilmeyen ama bilmediğini bilen cahildir; eğitin onu.
Bilen ve bildiğini bilen Peygamberdir; izleyin onu.’

O değil de;

İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..