Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Ben Cumhuriyet kızıyım!

Ben Cumhuriyet kızıyım!
 

29 Ekim'de yürüyüş olduğunu annemden öğrenmiştim. Ben bu yürüyüşe bayrak kıyafetimle gitmeliydim. Ama neden işi biraz daha coşkulu yapmayayım ki?

Cumartesi günü geldi aklıma bu fikir. Belediye Başkanımız Mustafa Bozbey'e bir e-mail attım. Mailimde bayrak kıyafetimle yürüyüşte onunla birlikte yürümek istediğimi söyledim. Bizim başkanımız kırar mı? Attığı cevapta kabul ettiği yazıyordu.

Maili okurken gözüme birşey takıldı. Maili 2 kişiye göndermişti. Ben ve Bukle Erman adında bir bayana yollamıştı. Araştırdığımda Bukle Hanım'ın Özel Kalem Müdürü olduğunu öğrendim.

Pazartesi günü Bukle Hanım'ın bana yürüyüşle ilgili attığı maili gördüm. Mailinde yürüyüşten 1 saat önce gelmem gerektiği yazıyordu.

Herneyse sonunda 29 Ekim akşamı olmuştu. Telefonla Bukle Hanım'ı bulduk. Bana dağıtılan Atatürk dövizlerinden verdi. Sonra başkanı beklemeye başladık.

Yürüyüş saat 19:00'daydı. Saat 18:30'da herkes görevlilerin arkasında beklerken, biz görevlilerin ve yol gösterici arabanın önünde bekliyorduk Sayın Başkan'ın gelmesini.

Başkanımız geldiğinde ilk önce onunla bir fotoğraf çektirdik. Daha sonra bizde yürüyüş yapacak kalabalığın önünde yerimizi aldık.

Başkanımız Mustafa Bozbey'in eli hep omzumdaydı. O kalabalıkta bile sadece benimle ve bir küçük komando Berkay ile ilgileniyordu. Doğrusu bu çok gurur verici birşeydi.

Daha sonra meydanda toplandık. Konuşma yapılacak yere çıktık. Başkanımız çok onurlu ve görkemli bir konuşma yaptı. Ben ve Berkay Başkanımızın yanından 1 dakika bile ayrılmıyorduk.

Çok görkemli bir havai fişek gösterisi yapıldı. Slayt gösterileri yapıldı.

O başkanla birlikte çıktığımız otobüsün üstünden bakınca ne kadar çok vatansever vatandaşın katıldığını görüyorduk. Böyle bir kalabalığı hayatımda ilk defa görüyordm. Meydanda Cumhuriyet Marşları okuduk. Ve programımız sona erdi.

Hiç programda yokken son anda girmiştim Başkan'ın programına. Bu çok onurlandırıcıydı.

Buradan Başkanımıza teşekkür etmek istiyorum. Tabiki Bukle Hanım'a da. Bukle Hanım'ın bu işte bana çok yardımı dokunmuştu. Bana böylesine güzel bir gece yaşattığınız için teşekkür ederim Büyük Başkan Mustafa Bozbey ve Bukle Hanım!

Bulunduğum belediyenin böylesine güzel etkinlikler hazırlaması çok güzel birşey. En büyük Nilüfer demekten kendimi alamıyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..