Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ben de Adalet İstiyorum Başkanlarım

Ben de Adalet İstiyorum Başkanlarım
 

Salih Arıkan


Bende Adalet İstiyorum Başkanlarım. Malum şu ara Adalet diye ortaya çıkılıyor. Özellikle CHP bu konuda kurultay yapacak. Hayırlı olsun.

Biz de İzmir Büyükşehir Belediyesi ve İlçe Belediyelerinden Adaletli hizmetler ve çözümler istiyoruz. Kaldırımlarda rahat huzur içinde yürümek istiyoruz. Hem işgaliye alıp hem de işgalleri önlüyormuş gibi Adaletli olmayan tutumunuza son vermenizi istiyoruz. Otobüslerde sesli uyarı istiyoruz diye yıllardır sesimizi duyuramadık Adalet istiyoruz.

İzmir'de İzmir Kent Konseyi bir darbe yaptı ve İzmir kent konseyi Engelli Meclisi çalışamaz hale getirildi. Defalarca yazdık çizdik ama Adaletli bir çözüm üretilmedi. Sokaklardaki çukurluklardan yürüyemez haldeyiz daha önce engelli hizmetleri şube müdürlüğü fuardaydı şimdi uzaklara gitti.

İzmir'de Belediyelerin Engelli Bakım Evleri Engelli iyileştirme Merkezleri  Engelli Mesleki Eğitim Merkezleri yok Adalet istiyoruz.

İzmirde Belediye Başkanlarına ulaşamıyor seslerimizi duyuramıyoruz Adalet istiyoruz.

İzmirde Engelsiz İzmir kongreleri yapıldıkça Engelli Hizmetleri geriye gidiyor Adalet istiyoruz. Engelsiz İzmir kongreleri birilerinin tatmin aracı ve geçim kaynağı olduğu hissi güçleniyor adalet istiyoruz.

Metrolarda ve İzbanlarda Engelli erişilebilirliği tam değil. Kılavuz çizgiler iki vagon arasına denk geliyor adalet istiyoruz.

Engelli Dernekleri arasında ayrımcılık ve kayırmacılık yapılıyor Adalet istiyoruz.

Biz de İzmirde aktarmalı sistemin Engellilere zarar verdiğini düşünüyoruz. Belediye Otobüslerini beklemekten yorgun düştük geldikten sonrada kalabalık Otobüslerde yolculuk yapmaktan yorulduk Adalet istiyoruz.

Yalnız bu Adalet saatte on kilometre hızla giden Tramvay gibi olursa torunlarımız bile göremez o zaman bizde onlara Edip Akbayramdan Hâkim bey şarkısını armağan ederiz hani şiirinde diyor ya bu dava dedemden kaldı Hâkim bey Adaletli günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..