Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben de aldatıyorum

Ben de aldatıyorum
 

milliyet.com.tr'den...


Ak gelinliğim, boğazıma düşen ilk ak damlaydı

Çiğdi, içtim tüm insanlık gibi;

İlk yudumun şerefine ettim yeminimi

Yeminim, sadakat ve ömür boyu bağlılık adına…

Nefes almak adına ilk çığlığım, kulaklarda komparsita.

Kırmızı kuşağımı babam dolamamıştı belime

Kendi ellerimle takmıştım, bir fiyonkla gizlemiştim düğümü,

Düğümü ancak çözebilecek eller atmalıydı.

Aldatıyorum seni hayat, tutamadım sözümü…

Başlattığın oyunda attığın ilk adımdı, aldığım ilk ders

Vaatlerin başkaydı, sundukların çok başka

Kara gecelerin koynunda sarmalayan şefkatin olacaktı oysa

İlk sen vurdun bu soğuk gecelerin sabahında

Uyanırken bir yabancının kollarında…

Şimdi ben de aldatıyorum seni hayat,

Üç kuruşluk huzura satıyorum, hayallerimi

Kara gecelerin, kara koynunda; yabancı yıldızlara

Üç kuruşluk umuda satıyorum, kaybettiklerimi

Hoyrat kucaklarda doyuruyorum, doymak bilmez isteklerini.

Sonsuz bir sadakatle, ömrüm boyunca yapışmıyorum yakana

Tutmuyorum sözümü

Ağlamıyorum seninle birlikte

Hüznünü katık etmiyorum duygularıma

İhanetin sebebi değil, bahanesi bunlar; bilirsin

Çok direndim belki ama, uydum ben de sana

İstesem boşardım tek celsede kaderimi, giderdim yoluma

Dedim ya;

Uydum işte ben de sana,

Kulaklarda hala çınlarken o yalancı komparsita

Ben de varım artık aldatanlar arasında.

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..