Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '10

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Ben de Audi istiyorum...

Ben de Audi istiyorum...
 

Birinci dereceden emekli oldum...

Ayıptır söylemesi ,üniversitede,öğretim görevlisiydim...

Yeşil pasaport sahibiyim...

Üniversiteden 10 bin öğretmen mezun ettim...

Diğer okullardan mezun ettiğim öğrenci sayısı: 30.000 i geçmiştir...

Devletimin bana da son model AUDİ hediye etmesini istiyorum.

Son model olmazsa ,ikinci el de olabilir...

Diğer emekli arkadaşlar gibi özel şoför , koruma ;özel lojman neyim istemiyorum...

AUDİmin zırhlı olmasına da gerek yok...

Hatta üstü açık olsun; eski öğrencilerime el sallayayım.

Sesim geliyor mu ?..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..