Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben'de bahar temizliği var

Ben'de bahar temizliği var
 

Bu yıl bahar serin ve yağmurlu geçti ısıtmadı içimi
Kabartamadı duygularımı yaratamadı aşkı ben’de
Yaşam da cimriydi akıtmadı aşk pınarından sularını
Zamanım boşa akarken bir de baktım ki yazdayım
 
Ancak yitik saymadım baharı “düşün” içindeydim
Kapandım ve tanışmaya çalıştım içimdeki ben’le
O kadar çalışmışım ki bir de baktım büyümüşüm
Tamam, bu kadar kâfi artık hazırım dedim yaza
 
Zaman az tevellüt eski iyi değerlendirilmeli kalan
Şimdi özlenen çoktan değilemeyenlere gitme anı
Fakat biraz daha işim kaldı zira ben’de temizlik var
Ev temizliği gibi ben’de de yaz temizliği yapacağım
 
Bojidar Çipof
18 Mayıs 2011 07.00 Yeşilköy
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..