Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben de bilmiyorum

Yalnızım diyorum
Yalnız değilsin, diyorlar...
Kimsesizim diyorum
Kimsesiz değilsin, diyorlar...

Yalnız mıyım, Kimsesiz miyim.

Ben de bilmiyorum...

Yaşıyorum diyorum
Ölüyorsun diyorlar
Ölüyorum diyorum
Yaşıyorsun diyorlar

Yaşıyormuyum, Ölüyormuyum

Bende bilmiyorum...

Gülüyorum diyorum
Ağlıyorsun diyorlar
Ağlıyorum diyorum
Gülüyorsun diyorlar

Gülüyormuyum, Ağlıyormuyum

Bende bilmiyorum...

Seviyorum diyorum
Sevmiyorsun diyorlar
Sevmiyorum diyorum
Seviyorsun diyorlar

Seviyor muyum, Sevmiyor muyum

Ben de bilmiyorum...

 
Toplam blog
: 89
: 102
Kayıt tarihi
: 13.10.11
 
 

Yaşamak, yaşarken çağı takip etmek ve ona uyarak , çalışmak. Müzik ruhun gıdasıdır, müzik dinleme..