Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ben de empati yaptım!

Ben de empati yaptım!
 

Hadi ben yazsam bu zırvaları, derdiniz ki “adam ahşapçı; ne anlar eğitimden öğretimden? Ona odunu soracaksın!”

Bunlar eğitimci sorsanız!

O kafa hiç değişmedi!

ÖSYM eski başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, LYS sonrası basın toplantısında neler açıklamış?

“ Bakın, yıllardır sonuncu olan Hakkâri iyi bir sonuç aldı. Bitlis, Siirt, Batman TS’de ilk 10’a girdi. Kilis TM ve MF’ ikinci durumda. TM’de Hakkâri 72. sırada yer aldı. TS. puan türünde Bitlis en başarılı birinci, Siirt en başarılı ikinci, Batman da en başarılı beşinci il oldu.”

Bu iller Güney-Doğu Anadolu’muzun illeri!

Burada yapılan sınav Kürtçe yapılmadı. Onlara daha kolay sorular da sorulmadı!

Aynı sorular!

Başarı oranında İstanbul’u, Ankara’yı, İzmir’i geçmişler!

Tüm Karadeniz Bölgesini geçmişler!

Bir tek Hakkâri biraz geride kalmış! O da terörden dolayı.

Dikkat edin TS ( Türkçe-Sosyal) de bu başarı çoğunlukla!

Soruyorum şimdi?

Kim ana dilde eğitim öğretim görmüş?

Konuşuyor bizim eğitimciler!

Kimi empati yapıyor, kimi anasını kaybetmiş kuzunun hikayesini , kimi altına yapmış bebenin bezini anlatıyor!

Ama kafa aynı kafa!

Atatürkçüyüz derler Atatürk’ün kurduğu tüm kurumlara karşı çıkarlar!

Referandumda atar tutarlar, ertesi gün amaçlananı savunurlar!..

Başta ne diyecektiniz bana?

“Odunu soracaksınız ona!”

Bırakın şimdi odunları yahu!

Sırası mı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..