Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben de istiyorum...

Ben de istiyorum...
 

Çizgi film seyrediyor kızım...

Casus Kızlar var. Sonra ne oynar bilmiyorum. Belki Avatar, belki de Sponge Bob Square Pants...

Ben öyle çok severdim ki çizgi filmleri...

Benim zamanımda Şeker Kız Candy vardı. Heidi, Georgia ve Vikingler...

Bir de, " Hop hop hop, değiş Tonton. " hatırlıyorum hayal meyal.

Seyrederken kendimden geçerdim. Annem seslenince sinir olurdum. Önce duymamış gibi yapıp, seyretmeye devam eder, kaçış olmadığını anladığımda, somurtarak seyirtirdim annemin yanına doğru...

Kızım da benim gibi. Bakıyorum, bazı halleri bana kendimi hatırlatıyor...

Ama, o düz duvara tırmanabilecek tavırlar sergilediği zamanlar " benle alakası yok " diyorum, "olsa olsa dayısı ya da babası...

Öyledir ya, hoşunuza giden tavırlar sizden alınmıştır, diğerleri eşinizden...

Neyse uzun lafın kısası şudur; ben hala severim çizgi filmleri. Kızım seslenir ;

- Annnneee ... Başladı, koş... Avatar ... Yeni bölüm, koş...

- Tamam kızım. Geliyorum...

Bu arada yapılan iş bırakılır bir kenara. Ne acelesi vardır ? Yapılır çizgi filmden sonra...

İtiraf ediyorum, seviyorum çizgi filmleri. Hala...

Ben de izlemek istiyorum işte ...

Bana ne. Bana ne...

 
Toplam blog
: 33
: 777
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

71 İstanbul doğumluyum. Öğretmenim. Şarkıdaki gibi, " bi' kızım var ve evliyim."..