Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben de Lost'u İzledim

Ben de Lost'u İzledim
 

Ben de Lost'u izledim.

Bir süredir çevremde Lost çılgınlığıdır gidiyor. Bu yaz herkesin elinde kopya Lost DVD leri dolaştı. Ben de sonunda yeğenimden ilk 24 bölümü alıp, 2 günde eve kapanıp izledim.

Gerçekten insanı ekrana kilitleyen, acayip sürükleyici bir temposu var.

Bana Lost'un hissettirdikleri, dünya milletlerinden insanları bir dizide toplamasının dışında neydi biliyor musunuz?

Birincisi, dizidekiler arasındaki açık iletişim ve kafalarındaki mesajı karşıdakine doğru iletme çabası.

İkincisi; bir toplulukta kabul edilmek için sen de bir şeyler yapmalısın, üretmelisin, çalışmalısın.

Üçüncüsü; kaynakların kıt olduğu her ortamda, belki yeni bir dünyanın başlangıcı gibi düşünülebilecek Lost Adasında da ( ileriki bölümleri bilmiyorum) kavga var, rekabet var, çekişme var.

Lost u izlemek dünya da olup bitenleri anlamamızı kolaylaştırıyor bence. İnsan, doğası gereği önce yaşama ve beslenme içgüdüsü için kavga ve mücadele ediyor, sonra güven arıyor. Ayrıca toplumsal yaşam aykırı davranan ve sadece kendi çıkarlarını düşüneni topluluktan dışlıyor.

Evet Lost dan bence öğreneceğimiz çok şey var. Önce iletişim ve paylaşım adına….

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..