Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Ben de mi "FB" yi yazsam?

Dün gece (perşembeyi cumaya bağlayan gece) saat 11.00'de, gündüzden onaya sunduğum yazılarımın çıkıp çıkmadığını kontrol etmek için MB' a girince, sanki MB'a değil de kompleksten yerin dibine girmiş gibi hissettim kendimi.

Nasıl etmeseydim ki? Yazılarım  akşam 20.00 sularında peşpeşe çıkmış. İyi, sevindim. Biri iki, diğeri beş kez okunmuş. "Olsun, daha erken, aradan sadece iki saat geçmiş, bunun bir de yarını var" dedim.

Ama, o da ne? Aman Allah'ım! Benim yazılarımın üstündeki yazıların okuyucu sayılarını görünce şaşırıp kaldım, şok oldum. Yayına giriş saatlerine baktım, aynı, benim yazılarımdan bir iki dakika sonra yayınlanmış. Aradan sadece iki saat geçmesine rağmen, hepsi de Fenerbahçenin samsunsporla yaptığı maçı anlatan yazılar olduğu halde okuyucu sayıları uçmuş gibi. Birininki 496, onun bir üstündeki yazının okuyucu sayısı2344, bir üstündekininki, 252, ondan sonrakinin 703.

O da ne, sayın okuyucular? Bu yazıyı kaleme alırken geçen 12 dakika içinde sözü edilen yazıların okuyucu sayıları hızla artmakta! İlk sözünü ettiğim yazı, 496'dan 516'ya, 2344 olanınki 2538'e, 252 olanınki, 258'e, 703 olanınki ise 709'a çıkmış bulunuyor. Saat ise henüz gecenin 11:12' si. 

Benim ve diğer yazarların okuyucu sayıları ise, 2 ile 10 arasında değişmekte.

"Aha!, bundan böyle bu "MB"un adı "FBB" (Fenerbahçe Blog) olsun" dedim. Bundan sonra ben de "FBB" de yerimi alayım ve kalemimi "FB" için oynatayım... Amma! Yapamam ki!

Her "Fener" adının geçtiği yerde aklıma nedense "DF" (Deniz Feneri) takılıp kalıyor. O zaman da, elim ayağım buz kesiyor, tansıyonum tavan yapıyor, ateşim çıkıyor, depresyona giriyor da evi kırıp döküyorum, gözlerimin feri sönüyor!

Anlayacağınız, sayın okuyucular, bu "Fener" işi beniş işim değil. Ben, yine eski yazılarıma döneyim ve şimdilik  yarınki yazımın sadece başlığını vermekle yetineyim: "Tarihlerle Türkiye Gerçeği"

Yayınlanır mı, dersiniz? Sanmam, amma, belli mi olur? Ya yayınlanırsa!

Alaettin Morgül / 03.02.2012 

 
Toplam blog
: 193
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

İsveç`in Göteborg şehrinde oturmaktayım;  evli ve bir kiz bir oglan iki çocuğum var. İsveç`te..