Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben de mi yanlış yapayım?

Ben de mi yanlış yapayım?
 

masum! yanlış yapma diyor.


Ben de evlat yetiştiren bir baba olarak sıkıntıdayım bugünler. Çocukların yetişmesinde elzem olarak gördüğüm kıstaslar

devamlı törpüleniyor.

Ahlakın temeli olarak gördüğüm “Eline, beline, diline sahip ol” düsturu mesela! Şimdi bu sözü nasıl anlatacağım

çocuklarıma?

“Çocuklar; sağ elinizle aldığınızı sol eliniz görmeyecek! Aman ha, yerin kulağı var!” Mı diyeceğim?

“Çocuklar; belinize dikkat edin! Sabah sporunu eksik etmeyin! Göbek yapmayın! Günde en az bin adım yürüyün!” Mü

diyeceğim?

“Çocuklar; dilinize dikkat edin! Ilık süt için! Dil paslarına da dikkat edin! Ağzınızın tadı kaçmasın!” Mı diyeceğim?

Hazreti Ali’nin “Evlatlarınızı onların yaşayacağı çağa göre yetiştirin” sözünden hareketle, evlatlarıma günümüzün her türlü

üçkâğıtçılığını, çirkefliğini mi öğreteyim?

Ne yapayım?

Minareyi çalmadan önce kılıfını önceden hazırlayın çocuklar. Kabak gibi ortada kalmayın mı diyeyim?

Babama da kızıyorum şimdi! Bana bunları öğretmedi zamanında! Öğretmediği için de şaşırıyorum duyduğumda!

Yanlış yapmış!

Ben de mi yanlış yapayım?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..