Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben de MİM'lendim : Neden blog yazıyorum hele bir sor ?

Ben de MİM'lendim : Neden blog yazıyorum hele bir sor ?
 

MİM Kemal Öke de MİM lensin :))


Bence yazmak, en içten ve samimi duygularını kağıda ya da şimdiki yaptığımız gibi internet ortamında kişilerle paylaşmak, hissetmek ve farklı platformlarda paylaşarak arttırmaktır. Benden farklı düşüneceğinizi sanmıyorum fakat ; aynı anlama çıkan hislerle okuyacağınızı ümit ediyorum. Biliyorsunuz M.İ.M. ' leme olayını Milliyet Blog yazarlarımızdan " Bahtlı Jüliet " başlattı yanlış hatırlamıyorsam. Bu MİM ne anlama geliyor ( bilmeyenler için açıklıyorum ) ? Burada kendi kafamıza göre hiçbir baskı altında kalmadan şiirlerimizi, denemelerimizi, o gün yaşadığımız yerleri, duyguları, gündemdeki haberleri, mizahsal şen şakrak yazılarımızı. . . . Üç nokta arka arkaya devam ederken aslında neler ifade diyor bir bilseniz. Burası uçsuz bucaksız bir kumsal gibi düşünün. Sonu yok. Yaz yazabildiğin kadar. Kimse karışmaz ( tabii belli çerçevelerde. Buna gözlük çerçevesi de dahil :)) ), bunu yazamazsın demez. Sadece o yazılan yazı hakkında yorum yapılır, paylaşılır ve diğer blog yazarı arkadaşlar da bunları anasayfadan tıklayarak o sayfaya erişirler. Haddimi mazur görün lütfen çok bilmiş gibi yazdım galiba. Siz burada neler yaşandığını biliyorsunuz ama yeni katılan arkadaşlar olabilir diye açıklama yaptım. MİM'i bilmeyenler olabilir. Hani olur ya, sınıfınıza yeni bir arkadaş dahil olur ve sınıfın eskilerinden biri kalkıp bilmişlik taslar ve yeni gelen öğrenciye bilmediğini sandıklarını anlatmaya çalışır. Benimki de buna benzedi sanırım. İlk gördüğümde MİM olayını çok hoşuma gitti. Bahtlı Jüliet ne güzel bir etkinlik başlatmış öyle. Kendisine teşekkür ediyorum. Bu olaya bende dahil olmak isterken Sabiha Rana ablam ( sevgilerimi sunuyorum ) da MİM lendi. Onun yazısını okuduktan sonra benim MİM isteğim had safhalara ulaştı. Hemen Sabiha Rana ablama çaktım mesajımı. Dedim Rana abla " büle büle büle büüle, bir de büle büle büle, beni de MİM le bari. Başkası MİM lemeyecek yoksam. " dedim. O da canım benim kırmadı beni " yorumunu okudum seni de MİM lediklerime ekledim " dedi bana. O kadar çok sevindim ki anlatamam. Bakın anlatamıyorum.

Milliyet Blog'da neden yazıyorum ? sorusuna cevabımı yazmak istiyorum artık.

Başta ben gazetenin sitesinde gezerken haber sayfasının sağ kenarında hep blog başlıklı ek linkler görüyordum. Tıkladım ve neler yazdığını okumak istedim. Tıklamak o tıklamak, tatlı bir şekerleme uykusuna dalar gibi girdim buradan içeriye sizlerin aranıza. Bu uykudan da uyanmak istemiyorum. Burada yazmamın sebebi ; insanlarla birşeyler paylaşabilmek, yeni dostlar kazanmak, eğlenmek, düşünmek, üzülmek, desteklemek adınadır. Yazmak başta da dediğim gibi, insanı ruhsal olarak rahatlatan, beyinsel ve parmaksal olarak yoran bir hoşluktur. Yazarak beynimizin daha temiz daha yeni fikirler üretmesine yardımcı oluyoruz. Karşılığında olumlu ya da olumsuz tepkiler alarak yazdıklarımızın ne kadar doğru ve ne kadar doğru olmadığına karar verebiliyorsunuz. Ben kişisel ve yapısal olarak şakayı, neş'e yi, espiriyi, mizahı seven biriyim. Yazılarımın çoğuna bakarsanız genelde gırgır takılırım. Hayat hep şamata değil derseniz, Boğa burcu olarak içine kapanık ve duygusal yönlerim daha ağır basar derim. Bu sebeple de şiirlerim de var belli bir sayıda. Şiir yazarken ve mizah yazarken çok mutlu oluyorum. Sanırım sizler de okurken mutlu olacaksınız. Bazı yazılarımda da insanları bilgilendirme amaçlı yazılarım da vardır. Ama uzun zamandır mizah ve şiir yazıyorum. Aslında ikisi de birbirine zıt yönlerde bakan dallardır. Birinde duygular yeşerir, diğerinde de kahkaha bombaları büyür. Hangi dalı tutacağınız artık sizlere kalmış.

Buradan itibaren MİM'lendim yazımı bitirmek istiyorum. Bu yazıyı yazmamda vesile olan MİM başlatıcısı ( Windows Başlatıcısı gibi oldu yavv ) Bahtlı Jüliet, 2. MİMlenen sevgili abim Mustafa Mumcu, akabinde MİMlenen Sebahattin Çetin Beye, ve beni MİMlenenlere şahsımı kırmayarak dahil eden SABİHA RANA ablama çok sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum. ( Yeni kaset yapan şarkıcıların : kestimde emeği geçen besteci, aranjör ve yapımcısına teşekkür etmesine benzedi bu da yavv ) :))

Şimdi MİM' lediğim arkadaşlarımı açıklıyorum :

1 -Serçe ! ( canım benim selamlar ) : http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1503851

2 -Nilüfer Veldet : ( şakacı şey seni ) : http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1178156

3 -Vakayinüvis : ( sevgiler kankam. Severek izliyoruz :)) ) : http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=141433

4 -Emine Supçin : ( usta mizah kalemi diyorum ben ona ) : http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1402218




Bir başka MİM'de daha buluşmak üzere. Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ederim. Her nerede neyle yaşatılıyorsanız...

Şimdi reklamlar....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..