Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Ben de özel mahkeme istiyorum

Ben de özel mahkeme istiyorum
 

http://t24.com.tr/haberdetay/58454.aspx#


İnsan kaynakları uzmanlarına bir önerim var. Kariyer yönetiminde yükselen meslekler grubuna "PKK Terör Örgütü Üyesi" olmak diye yeni bir kategori eklesinler.

Geleceği oldukça parlak görünüyor. Mesleki tecrübe için yapmanız gerekenler şöyle. Önce dağa çıkyorsunuz, ordan sizi Türkiye dışına çıkarıyorlar. Avrupa, Ortadoğu vb. ülkeleri dolaşıp eğitiminizi alıyorsunuz. Dersler çok zor değil. Bomba nasıl yapılır, askere nasıl pusu kurulur, bebekler nasıl katledilir vb. Bu arada Türkiye'ye hakaret etme, ülkeyi bölme konusunda tüm propoganda yöntemlerini öğreniyor ve uyguluyorsunuz.

Bir sonraki aşama işin en eğlenceli kısmı. Türkiyeye tekrar dönüyorsunuz. Bu ülkede hiç bir kahramanın karşılanmadığı gibi karşılanıyorsunuz.

Bu ülkede hiç kimseye yapılmadığı gibi, ayağınıza özel savcı ve hakimler geliyor. Sizi serbest bırakabilmek için hakimler binbir takla atıyor. Sonra serbestsiniz. Pervasızca açıklamalara yapabilirsiniz. Bu arada utanmadan kendinizi "barış elçisi" olarak takdim eder, Meclise gidip taleplerinizi ileteceğinizi söyleyebilirsiniz.

Bu arada şehit yakınları derneği açıklama yapabilir, gaziler gidip madalyalarını devlete teslim etmeye kalkabilir. Ne gam. Nasıl olsa bunları "Provakasyon", Barışı engellemek isteyen hareketler" vb diye siz ve iktidardaki hükümet halka yutturabilirsiniz.

Gelecekte nerede olacağınız belli. Malum partiden milletvekilliği. Sonra gelsin Avrupadan, ABD'den paralar.

Evet şimdilerde en popüler meslek: PKK terör örgütü üyesi olmak.

 
Toplam blog
: 31
: 334
Kayıt tarihi
: 02.10.09
 
 

Merhaba, Sosyoloji eğitimi aldım. Eğitim alanında çalışıyorum. Fikirlerini, duygularını başarıyla ..