Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Ben de özledim / Çok özletme kendini!

Ben de özledim / Çok özletme kendini!
 

“Absürt Komedi” dalında Türk izleyenlerin baş tacı ettiği “Ben de Özledim” dizisi final yapıyor!

Yaratıcı zekanın tatlı oyunları, absürtlüğün doruk noktası “Ben de Özledim” hak ettiği başarıyı yeni kanalında bulamadı.

Türkiye onları “Leyla ile Mecnun”la tanıdı, aslında izleyenlerin yoğun sevgisi “dünyada internet üzerinden seyredilen ilk 50 dizisi”nin içerisine giren ilk Türk dizisi olması ile belliydi. Mecnun mu Leyla oldu, Leyla mı Mecnun’a dönüştü derken diziyi politik dalgalar vurdu!

Tavırları, yaşama bakışları da tıpkı sen-ben gibiydi, haliyle de “Gezi Parkı Olayları”nın arkasında durdular. İşte bu duruş politik bulunduğu için TRT de yayınlanan başarılı dizi altın makas ile sekteye uğradı ve kanal diziyi yayından kaldırdı.

Star Tv, sosyal medyanın  “Leyla ile Mecnun” dizisine sahip çıkmasını değerlendirdi ve yeni projeleriyle kanalında yayınlama kararı aldı.  Fakat gün ve saatleri ile oynayarak “Ben de Özledim” dizisini mutlak sona sürükledi.  

Ben de Özledim dizisinin final yapacağı açıklandı

Bunun sorumlusu olan aslında kanal yönetimidir!

İzleyenler alışkanlıkları ile dizi seyrederler, eğer bir yapımı oradan oraya taşır, gün –saat değiştirilirse yavaş yavaş izleyen sayısı azalır. Keşke kanallar bunun farkına varabilse!

“Ben de Özledim” Türkiye’de yapılan işlerin dışında senaryosu, oynayan oyuncuların naif halleri ile kendi hayran kitlesini oluşturdu. Hangi kanalda, hangi dizi ile karşımıza çıkarlarsa çıksınlar değişmeyen ve onları özleyen sevenleri takipte kalacaktır.

Absürtlüğün dozu tavanda, zeka desen deha tadında, hayal mi gerçek mi tartışılır ama sevenlerini körkütük sarhoş eden senaryosu, oynayan kadronun bizden hali ile sevgisi değişilmez bir hayran kitlesine sahip oldu.  Yeni işlerinde aynı kadro ile bir an önce görmek istiyoruz, yoksa çok özleriz, çokkkkk!

Hayatta özleyeniniz çok olsun dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..