Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Ben De Özledim'den yepyeni tanıtım! | Tanıtımı bile kırdı geçirdi!

Ben De Özledim'den yepyeni tanıtım! | Tanıtımı bile kırdı geçirdi!
 

Merakla beklediğimiz Ben De Özledim'in yeni fragmanı 2 Ekim itibariyle görücüye çıktı..

Eflatun Film'in youtube sayfasında yayınladığı anda sosyal medyayı ayağa kaldıran tanıtım , hayranlarından tam not aldı..

Açıkçası söylemeliyim ki.. Ben de büyük bir merakla bekliyorum diziyi.. Yeni tanıtımlar ve resimler ortaya çıktıkça ekibin yeni bir bombayla geldiği açıkça belli oluyor..

Tanıtımın en bomba sürprizi ise Akademi Türkiye yarışmasından ve Yabancı Damat dizisinden tanıdığımız , hatta Leyla İle Mecnun dizisinde de konuk oyuncu olarak yer alan Özgür Çevik..

Çevik tanıtımda : ''Merhaba ..Ben Özgür Çevik.. Ben bu dizide oynamıyorum..! '' diyor.. Ters köşeye bak sen..

Alın size yine Leyla İle Mecnun kafası işte..

Ayrıca L&M'nin Erdal Bakkal'ı Cengiz Bozkurt'un bu ara bir kaç dizide daha görünmesi ve hatta yenilerinde de görünecek olmasına  ; yine Bozkurt'un ağzından çıkan cümlelerle gönderme yapılıyor..

'' Ben Cengiz Bozkurt.. Bu dizide de oynuyorum..! '' .. diyerek hemde..

Daha neler neler.. Hatta olaylar olaylar yani..

23 Ekim Çarşamba günü başlayacak olan dizinin yeni fragmanına http://www.youtube.com/watch?v=5-cFhHeAp-E adresinden ulaşabiliriz..

Az kaldı.. Beklemeye devam..

 

koldasanil@gmail.com

twitter.com/koldasanil

 

NOT : Yazdığım yazılar hiç bir internet sitesinde , görsel medya ürünlerinde kaynak gösterilmeden paylaşılamaz.. Bu şekilde kaynak göstermeden yapılan paylaşan kişiler ya da siteler hukuki işlemlerle karşı karşıya kalmayı kabul etmiş durumda sayılır..

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..