Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Ben De Özledim'in ilk kadın oyuncusu belli oldu! | Sera Tokdemir!

Ben De Özledim'in ilk kadın oyuncusu belli oldu! | Sera Tokdemir!
 

Evet bayanlar baylar..

Merakla beklediğimiz Ben De Özledim dizisinin başlamasına 15 günden az bir vakit kaldı..Heyecan dorukta..

Bunlar bir yana..Diziyle ilgili bazı bilgiler de netleşmeye başladı..

Mesela dizinin ilk kadın oyuncusunun kim olduğu bugün netleşti..

O isim : Sera Tokdemir !

Efendim Sera Tokdemir'i Çakallarla Dans serisinin ilk filminden , Kapalı Çarşı(Melek) , Kanıt(Zeynep) , Hayat Devam Ediyor(Zeliha) ve Yüksek Giriş dizilerinden tanıyoruz..

İşini iyi yapan tatlı bir hanımefendidir kendisi..

Ayrıca Sera Tokdemir bu haberi twitter hesabından da : '' "Ben de Özledim" ekibindeyim :) detaylar yakında..'' diye yazarak doğrulamış ve takipçileriyle paylaşmış oldu..

Her neyse..

Sera Tokdemir'e Ben De Özledim macerasında bol şans dilerim..

Ben De Özledim'in 23 Ekim Çarşamba 23.15'te başlayacağını da tekrar hatırlatırım..

Biraz daha sabır..Eğlenceye çok az kaldı..!

 

koldasanil@gmail.com

twitter.com/koldasanil

 

NOT : Yazdığım yazılar hiç bir internet sitesinde , görsel medya ürünlerinde kaynak gösterilmeden paylaşılamaz.. Bu şekilde kaynak göstermeden yapılan paylaşan kişiler ya da siteler hukuki işlemlerle karşı karşıya kalmayı kabul etmiş durumda sayılır..

 

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..