Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Eğitim
 

Ben de özür diliyorum

Ben de özür diliyorum
 

Bugün bir öğrencimi üzdüm. Doğru dürüst Türkçe bile konuşulmayan, sekiz çocuklu bir evde yaşıyor. Evde çalıştıran olmadığından okulda ne öğrenirse onunla bir şeyler yapacak. Ama çabuk unutuyor. Korkuyor çokça. Yapamamaktan, azar işitmekten... Ama seviyorum onu... Diğer geri durumdakiler gibi pişkin değil. Hislerini açıkça söylüyor. "Bunun okunuşunu unuttum "diyor. Bugün fazla azarladım onları. Hiç çaba göstermeyenler pek etkilenmedi. Ama o yine de gayret içindeydi. Kitaptaki çalışmaları artık okuyan arkadaşlarıyla yarışır gibi yapmaya çalıştı. Arkadaşlarına bildiği kadarıyla sayı saydırdı. Pek şirin değil görünüşü, ama insan oluşunun güzelliği yansıyor yüzüne. "Senden korkuyorum" dedi bana. Varsın üç ay sonra okusun, üzmeyeceğim artık onu. Bir insan kazanmak istiyorum. Bugünlerde herkes bir yerlerden özür diliyor. Ben de bu öğrencimden özür diliyorum.
 
Toplam blog
: 4
: 410
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1964 doğumluyum. Öğretmenim. Okumayı, yazmayı, sanat ve kültür olaylarını mümkün olduğunca izlemeyi ..