Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Ben de transfer olmak istiyorum!

Ben de transfer olmak istiyorum!
 

Böylesi makbulmuş arkadaş.
Birer cümlelik yirmi satır.
Gözüne kestirdiğini vur yatır.
Hedef seç birini yerin dibine batır.
Kelimeleri böl, parçala, ekle, çarp, çıkar çatur çutur.
Gittiğin yerde baş üstünde tutul.

Benim k’elin oğlundan neyim eksik?
Ankara’nın suyu niye kesik?
Bu ta’van niye bu kadar basık?
Ağamın suratı bugün neden asık?
Uzun yazıları okumayın gö.ünüze yazık (dikkat! nokta yerine “z” konacak)

Ben de bilirim kısa yazmayı.
Üç beş konudan koşuk dizmeyi.
Abdullah Gül’ü ben de sevmem, hatta ben daha çok sevmem.
Beni sevmeyeni de hiç sevmem.
Cehennemin dibine yollarım.*
Ha Aptulla Gül, ha Fettulla Gül.
Ha gülyağı, ha gül yaprağı.
Ha yaprak sarması, ha lahana dolması, ha şehriyeli tavuk çorbası... (bakın ne biçim kelime oyunları yapabiliyorum, görün artık!)

Toprağın kilinden de anlarım, halkın dilinden de...
Bakın mesela ne diyorum: “Bu halk bidon kafadır.”*
Nerden anlıyorsun derseniz kafasına vurunca “donk, donk” diye ses çıkarıyor da ondan.*
Ha ha ha! Böyle de komiğimdir ben.
Trajikomik de olurum, trafikomik de...
İcabında grafitonik de (grafiti’den).

Filimden de anlarım, kilimden de...
Yani aslında hiçbişeyden anlamam.
Ama anlatırım, dinletirim, inletirim, çınlatırım, vınlatırım.
Yazarım ben. Kısa ama BÜYÜK yazarım.
Beni sevmeyinin façasını bozarım.
Bakın otuz satıra ne çok bilgi, mesaj, hakaret sığdırdım.
Şimdilik kalemimi şöyle bir değdirdim.

Benim de gönlümden büyük gazeteye transfer olmak geçer.
Ballı maaşlar geçer.
Daha neler neler geçer.

Ben de Atatürkçüyüm.
Ben de ulusalcıyım.
Ben de İzmirliyim.
Ben de ünveriste meazunuyum.
Ben de Nişantaşı çocuuyum.
Ben de Beyaz Türk’üm.
Tamam kabul, biraz esmerim ama her an Maykıl Ceksınlaşabilirim.
Yani fazlasıyla hakediyorum bir köşeyi.
Yoksa çağırırım Tosun Paşayı.

Bıktım Milliyet Blog’da kâr’ın yokluğuna yazmaktan.
Ben de transfer olmak istiyorum Hürriyet’e, Cumhuriyet’e.
Menajerim nerede, uyuyor mu?
Istırabımı Ertuğrul abim duyuyor mu?
Ertuğrul abim evde miiii?
Evdee mi?
Üç odalı yerde miiii?
Yerdee mi?
Ah kadifeli yerde miiii?
Yerdee mi?

Celal Yozdil – (fahri İzmirli, Burhan Altıntop’tan daha fazla Nişantaşılı, Maykıl Ceksın’dan daha beyaz Türk, Yılmaz Özdil’den daha kısa yazar, Hakiki Yazar.)

*İfadeler, Hürriyet yazarı Yılmaz Özdil’e aittir. Özdil’in Hürriyet’teki yazıları eşliğinde okunması tavsiye olunur.

Foto: www.ala.org/img/ALOnline
 
Toplam blog
: 431
: 3853
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Anahtar kelimeler: Antep, İstanbul, Haziran, İkizler, Beşiktaş, MÜ İletişim Fakültesi, Gazetecilik. ..