Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ben Değil Biz Olalım

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

Bu dünya kimseye kalmaz

Hepimiz

Gelip geçiciyiz bu dünyadan

 

Ben

Yönlendirmeleriyle

“Yalnızca ben kazanayım

Başkasını aldırmayayım

Ne varsa

Hepsi benim olsun” demeyelim

 

Ölümü düşünelim

Bu dünyadan giderken

Bir kirli çorabı bile götüremeyeceğimizi

Aklımızdan çıkarmayalım

 

O dünyada

O hesap günü geldiğinde

O yaratanın karşısına çıktığımızda

Onun yüzüne bakacak yüzümüz olsun

 

Bu da

Yaratanın en sevdiği

En büyük öğüdüm dediği

Kul hakkı yemeden

İhtiyaç sahibi kullara iyilik yaparak kazanılır

 

Öyle bir iyilik ki

Sağ elinle verdiğini sol elin bilemeyecek

 

Yani

Bu dünyada

Bu ölçekte yaşayıp öyle eyvallah diyenler

Yaratan yanında yer kazanırlar

Diğerleri

Arasat’ta bekler dururlar

Dünya yanılsamalarının ağırlığı geçinceye kadar

 

Bu ise

Asla çekilebilir yük değildir canlarım

 

İşte bunun için söylüyorum

Bu dünyayı

İyilik dünyası yapalım diye

 

Bunun için

Ben değil biz diye yaklaşalım yaşama

 

Herkes herkesin elinden tutsun

Asla ikirciklenmeden

 

Her şey hepimizin olsun

Herkes

İhtiyacı kadar kullansın

Gücü oranında çalışıp üretime katılsın

Kimsenin Aklına ikircik sokmadan olsun bu eylem

 

Öyle ki

Kimse kimseden şüphe etmesin

Tatlı dil güler yüz herkeste bulunsun

Herkes herkese böyle baksın seslensin

 

Yardım

Herkesin aklına acabalar sokmadan gerçekleşsin

Yokluklar kaybolup gitsinler

Varlıklar sarsın insanlığı

Herkesin bahçesinde varlık çiçeği açsın

 

İşte bu dünya

İnsan için yaşanacak dünyadır

Kavgasız gürültüsüz

El ele yanak yanağa diz dize yaşamdır bu

 

Her şey ortaktır

Yaşam ortak yaşamdır

 

Kimsenin kimseden yoktur farkı

Kimsenin kimseden

Ne ilerisi ne de gerisi vardır

 

İşte yaşam bu be canlarım

 

Gelin

Gelin

Gelin seslenelim beraberce

“En güzel yaşam ortak yaşamdır” diye

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..