Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Spor
 

Ben demedim mi?

Ben demedim mi?
 

İngiltere beşiğini salladık


Fazla söze gerek var ki hem de ne var. Ama buradan şu anda sevincimden doladıdır ki; Fenerbahçe'li olmanın gururunu had safhada yaşamaktayım. Dün akşam neydi öyle yahu. İlk yarıda korktum takımımdan. Resmen skoru hemen kabullenmiş gibi davransak da ikinci yarıda şahlanan Şanlı Kanaryam Chealsea'yi adeta çimlere gömdü üstüne de sarı lacivert çiçekler serpiştirdik. İnşallah orada da güzel bie skorla bir üst tura çıkarız ve burada yaşadığımız güzelliği orada da yaşarız.

Bazı kendini bilmezlere de güzel bir cevap oldu bu skor. Artık İngiltere'de de karşılama kafilesi olur Kadıköy'de yenilen Chealsea 'ye. Benim çalıştığım işyerinde de bazı Eziktaşlı ve Cinconlu arkadaşlarım haddini bilmeyerek hala konuşuyor ya nasıl canım sıkılıyor hala bilemezsiniz. Boşverin galibiyetin tadını çıkaralım ne dersiniz.....

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..