Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

BEN'den BEN'e

BEN'den BEN'e
 

Bu kez bir başka ben var içimde .Kalbimden geçenlerin yarattığı karmaşayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bu sabah uyandığımda neler olacağını, nereye gideceğimi, neler yaşayacağımı ve kimlerle karşılaşacağımı bilmiyordum bir çoğumuz gibi. Size de olur bazen, '' Neye ihtiyacım var ? '' diye düşünürüz içten içe.

Ben' den ideal ben'e giderken ne olmaya ihtiyacım var, ne zaman gerçekleştirebilirim, nelerden vazgeçebilirim ya da yolda kalmam için neyi taahhüt edebilirim. Öyle değil mi , sizler de benim gibi kaç kez sordunuz bu soruları kendinize. Kariyerimizi planlarken, sorumluluk alıp, proaktif yaşayabilmek için neler gerekli diye yıllarca konuştuk kendimizle.

Aslında asıl ben'den uzaklaşarak ailemizin, çevremizin ve yaşadığımız kültürün ne dediğine kulak astık. İyi de şu anki farkındalığımızla bu çok rahatsız edici durumun üstesinden nasıl geleceğimizi, kendi ben'lik yolculuğumuzu nasıl objektif bir şekilde yönlendireceğimiz konusunda bir fikri olan var mı? Hepimiz gülüyoruz . Ama onun altındaki ben'i gören kaçımızız. O yoğunluğun, kalabalığın ve gürültünün arkasındaki yalnızlığımız. Hiç yüzleşmeye fırsatınız oldu mu kendinizle. Ah ah neleri kaçırmışım dediğiniz? Her seferinde başka bir ben'le tanışmanız. Kaç farklı ben takipçiniz aslında hiç düşündünüz mü? Gerçekte tek çözümünün içimizdeki ben olduğunun kaçımız farkındayız.  Gerçekten kim olduğumuzu, ne istediğimizi, var olma amacımızın ne olduğunu ben'le başbaşa konuşma fırsatı buldunuz mu?

Doğru ya gerçeklerle yüzleşmek zordur. Tüm bunları sizinle paylaşıyorum, istiyorum ki siz de içinizdeki ben'le konuştuklarınızı itiraf edin kendinize ve içinizdeki ben'lik yolculuğuna yaşadıklarınızı ve yaşatılanları unutmadan bir an evvel çıkın.

 

 

                                                                                                 Sevgiyle...

                                                                                                 Şelale Bilgiç Uruk.

 
Toplam blog
: 40
: 250
Kayıt tarihi
: 29.05.13
 
 

15.04.1981 Ankara doğumluyum. Akademik hayatım bittikten sonra kendimi mutlu hissettiğim ve görme..