Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Ben en büyük!

Ben en büyük!
 

Bade,2012,D.DERE


Badecik çiş yaparken bir erkek köpek gibi davranıp tek ayağını kaldırabildiği en yüksek mesafeye kadar kaldırıp öyle rahatlıyor. Kendisine sordum amacın nedir diye. Bana gözlerini sürekli diken minik yaramaz gitti yerine gözünü benden kaçıran sinik bir kız geldi. Baktım ki, o bile arkasından gelene buradan kocaman ve çok güçlü bir köpek geçti izlenimi yaratmanın derdinde.

Paris’te üç PKK’lı kadın öldürüldü. Birileri birilerine buradan kocaman ve çok güçlü birileri geçti mesajını verdi. Her gün yeni bir gelişme, her gün yeni bir haber geldi Paris’ten. Tanıdıkları dediler, tanımadıkları dediler. İç hesaplaşma dediler, dış hesaplaşma dediler.

Badecik  topuklu ayakkabı giymeye özenen dört yaşında bir kız çocuğu gibi bugünlerde. Tıpı tıpı, tıpı tıpı koşturuyor kuyruğunun bembeyaz ucu,asil bir barış bayrağı sanki, bir sağda bir solda.  Gözleri arkadaşlarını arıyor. Oraya buraya koku sürmeden de geçmiyor. Mesajını bildiği şekilde bırakıyor dostlarına.

Paris’te üç PKK’lı kadın öldürüldü. Birileri birilerine buradan kocaman ve çok güçlü birileri geçti mesajını verdi. Türkiye’de bugünlerde dört bakan değişti. Birileri bir yerlere kendilerinden izler bıraktı elbette. Kimi kokuluydu, kimi kokusuz. Birileri birilerine buradan çok güçlü adamlar geçti mesajı verdi ve verecek de.

Bade gene bir direğin dibinde durdu ve o çok ince, biraz sert tutsam çıt diye kırılıvereceğinden emin olduğum bacağını boyundan da yukarı zorlayarak kaldırmaya çalıştı ve çişini yaptı son kez.

Türkiye’de birileri ayaklarını bulundukları binaların boyundan da yukarı kaldırmaya ve öyle rahatlamaya çalışıyor. Nafile gayretlerde. Türkiye’de birileri birilerini ben çok büyüğüm diye bir güzel korkutuyor.

Bade’ye diyorum, arkandan gelen köpekleri kandırabilirsin ama beni asla!

Not: "Bade" 7 yıldır benimle yaşayan Terrier cinsi şirin köpeğimdir. 

 

25 OCAK 2013

D.DERE

 

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..