Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben en çok baharları severim.

Ben en çok baharları severim.
 

            Ben en çok baharları severim. Nedendir bilmem. Ama düşünsene bir hem ilki var hem sonu aynı ömür gibi. Kim sevmez ki?

            Sen mesela sevmez misin baharları? Düşünsene bir mayıs ayı ılık ılık esiyor içine. Çiçekler var etrafında bir ömrün en güzel yılları gibi; rengarenk.  Mutluluğa ilk adım gibi.  Sevgilinin kokusu gibidir bahar. İçine içine işler.

            Bahar öyle bir şeydir ki sevgili sen gibi. Bir yağmur yağar kafan karışır; ne giysem olur bu bahara dersin, ne yapsam olur? Çıkıp yürüsem mi mis gibi kokusunu içime işlemek için dersin bir nisan yağmuru bastırır yüreğine. Yüreğin olur sonbahar yüzün ilkbahara dönük.

            Bir gökkuşağı belirir gözlerinin penceresine. Sevgilinin özür hediyesi gibi; öyle mahcup öyle güzel.  Öyle renkli öyle masum ki aklın almaz. Çocuk olur ruhun sonra elimi uzatsam değeceğim zannedersin; sevgilinin o güzel hediyesine. En yükseğe en yükseğe dersin adımların karışır basamaklarda. O renk cümbüşünü görebilmek için koşarsın; ellerini uzatırsın bir sevgilinin armağanını alacakmış gibi. Ellerin boştur ama yüreğin gözlerin öylesine toktur ki bir bahar değil bin bahar yaşamak istersin.

            Ben en çok baharları severim sevgili.

            Seni gördüğüm ilk andaki gibi yağmurlu günleri severim. Üstümüze yağsın gökyüzü; gözlerimiz hüzünle değsin birbirine. Ben derken sesimle yüreğim aynı anda titresin. Adımı diyemesin dilim. Öyle yağsın ki yağmur sevgili biz o anda kalalım. Ben diyeyim içimden, “Ben senin canın olacağım.”

            “Ben senin yağmurlu baharların olacağım. Gökkuşağın olacağım.”

            “Ben senin özgürlüğün olacağım sevgili. Sen şu an bilmiyorsun bu yağmurda seveceksin beni. Yağmurlar durmadıkça baharlar bitmedikçe biz bitmeyeceğiz, sen bilmiyorsun sevgili.”

Sen bunları da duymayacaksın sevgili yağan yağmur duyacak, sen duymayacaksın. Gözlerin görecek sen bilmeyeceksin sevgili.

            Ben seni baharda sevdim ilk. Sen bunu da bilmeyeceksin. İlk baharda tutuştu gönlüm. Yağmurda yıkandı devrik cümlelerim. Sevdanla yıkıldı fiyakalı yalnızlığım.

            Sen bilmeyeceksin sevgili. Ben senin nazlı baharınım.

            Ben senin yağmurdan sonra gelen gökkuşağınım.

            Sevgilim ben en çok seni sevdiğim baharları severim.

 

 
Toplam blog
: 9
: 459
Kayıt tarihi
: 11.05.14
 
 

Yüreği, hayatı yangın yeri bir öğretmen adayıyım. Her şerde bir hayır arayan bir paranoyak belki ..