Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Ben Eric Van Buyten

Ben Eric Van Buyten
 

“Huzmeleriyle inen bir güneş düşünün hem de ayağınızın altında olsun

Yani bir çeşit tanrı gibi hissetmek olsa bu hayata karşı yaşama anlamlandırdıklarımız

Ya da bir kelebek ömrü kadar uzun olsa yapmak istediklerimiz ve bir haftada hayatımız tükense

İnsan olmak başkasının hayatlarına darbe olmasa, top tüfek dinlemeden meydanlara çıksa demokrasi umudumuz

Sessiz bir liman gibi sabahtan kalma umutlarımız güneşle beraber doğup tüm hayata iyi niyetiyle saldırsa,

İman etsek, hayır etsek, müslüman olsak, güzel ahlaklı insan olsak

Rumi gibi Acemlerden gelip bu toprakları ülke edinsek

Sonsuz olsak, sorunsuz olsak, Konfüçyüs olsak, yaşamdan bahsetsek”

Nice güzel olur hayatlarımız!

Ben Eric Van Buyten, milletimi ve ülkemi arıyorum...

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..