Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

13 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

BEN ERKEK ÇOCUK İSTİYORUM..!

BEN ERKEK ÇOCUK İSTİYORUM..!
 

HANGİSİ SİZCE?


“Ne var yani, tüm açık yürekliliğimle söylüyorum; Ben erkek çocuk istiyorum…” desem ve bunun arkasında dursam, sanırım birçok tepki alırım. Ancak bunu açık yüreklilik ile itiraf etmeyenlerin çoğunlukta olduğunu düşünenlerin sayısı az değildir sanırım. İki gönül bir olur, evlenilir ve belirli bir süre sonra ailenin genişlemesi düşünülür. Bu konuda bol bol pratik yapılır ve sonunda teori pratiğe döner. Bebek geliyor… “ – Oğlumuz! – A.. aaa.. Nerden çıktı oğlumuz,belki kızımız olur ! – Yaa.. Tamam . Önemli değil cinsiyeti aslında,sağlıklı olsun yeter! – Tabii aşkım! “ Hep aynı nakarat, ama gerçekler nasıldı acaba? “Erkek çocuk istiyorum.” diyenlerin çoğunlukta olduğunu ve bunun gerçekleştiğini düşünelim..! Ve ne yazık ki böyle bir durum söz konusu olmaya başladı. Geçenlerde 3. Dünya ülkelerindeki erkek/kadın nüfus oranlarını inceledim. Dünyada ‘KADIN AÇIĞI’ 66 milyon! Çin ve Hindistan’da erkek-kadın dengesi kadın aleyhine sürekli değişiyor. Her 100 kız çocuğuna karşılık ortalama 117 erkek doğuyor olması dünya demografisinde de önemli değişimlere yol açarken, yaşlı nüfusun giderek artması ve sosyal güvenlik gibi çok ciddi tehditleri de beraberinde getireceği belirtiliyor. Dünyada kadın-erkek nüfus dengesinde 66 milyon kadının eksik, Doğu ülkelerinde erkek çocuklarının tercih edilmesi ve ultrason sayesinde kız ceninlerin kürtajla alınması kız çocuk sayısını azaltmaya başlamış. Dünya genelinde ve Türkiye’de her doğan 100 kız çocuğuna karşılık 103 ila 106 erkek çocuk dünyaya gelirken, bu sayı Çin ve Hindistan’da 120 hatta 132’ye kadar çıkıyormuş. Peki; bu oranların %70 erkek, %30 kadın olduğu bir toplumu düşünmeye başlayalım; öncelikle cinsel dürtü ve eğilimlerin ne yönde gelişeceği düşünülebilir. Haklısınız, bu önemli… Bir arkadaşım bu konuyu açar açmaz toplumda gay sayısının artmasının doğal bir sonuç olacağından söz etti. Evet, bu bir önemli bir sonuç olabilir ama en önemlisi doğumların azalacak olması ve nüfusun yaşlanmaya başlaması ve doğal olarak azalmaya başlamasıdır. Zaten kadınların üzerinde bulunan çok büyük yüklere 1-2 çocuk yerine 3-5 çocuk doğurmak gibi yeni bir görev daha yüklenecek. Ve bu görev insanlık görevi haline gelecek. Yani biz ailecek karar verdik falan gibi bireysel kararların anlamı kalmayacak. Ya da dünya nüfusu sürekli azalmaya devam edecek. Bu nüfus oranı sürekli böyle değişmeye devam ettiğine göre, birileri bunu bilerek tetikliyor desem; bu fikrime sadece komplo teorisi diyebilir misiniz? Ama bir düşünün…Ya doğruysa!
 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..