Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Ben Eymirdeydim.

Ben Eymirdeydim.
 

Bu gün 26 Mayıs Cumartesi, Sevgili Blog yazarı dostum Akdenizli'nin daveti ile kendimi bu gün için hazırlamıştım. Toplantının başlayacağı saatte ben Eymir Gölü'ndeydim. Toplantı mı ertelendi? Bana kimse haber vermediği için, ben boş yere mi oaralara gittim? Saatlerdir bu sorularıma yanıt aramaktan yoruldum. Bu konuda bilgi sahibi olan dostlarımın yardımını istiyorum.

Sabah tam 06:30'da uyandım. Yapılacak çok işim vardı. Cumhuriyet tarihimizin önemli bir günü için, belkide en önemli günü için, 22 Temmuz 2007 Pazar günü için, yapılacak işlerim vardı. 29 yıllık memuriyetimden bu önemli güne hazır olmak, ülkemin topyekün Atatürk devrimlerine, Cumhuriyet Kazanımlarına sahip çıkma savaşımında yer almak için istifa etmiştim. Gereğini yapmam, bana düşen görevleri yerine getirmem gerekiyordu. Bir de söz verdiğim gibi Eymir Gölü'ünde olmalıydım. Sabah temizliği, duş ve traşın ardından çok hızlı bir kahvaltı, günün planlanması. Mutlaka gitmem gereken iki adrese uğrayacaktım. Burada ki işlerimi bitirip eve döndüğümde, sadece 30 dakika zamanım kalacaktı. (Küresel ısınmanın etkisi ile, 26 Mayıs günü Ağustos sıcağı yaşayacak olan Ankara'da bu iki randevu sonrası, bir duş alma vaktimin olacağı düşüncesi beni sevindirdi.) Sonrasında Türkkuşu'na hareket, Uçağın hazırlanması, kuleden izn ve saat tam 13:30'da Eymir de olmak. Saat 15:00'de Aday olduğum siyasi parti yöneticisi ile olan randevumu da kaçırmamalıydım. Planlamamı dakikası dakikasına uyguladım. Hiç bir aşamasına da gecikmedim.

Sabah programımı tamamlayıp, eve döndüğümde saat tam 11:30'du, duş sonrası, fazladan bir kahve içecek kadar da zamanım kalmıştı. Önceden sözleştiğimiz gibi saat tam 12:00'de sevgili dostum, hocam, Plt. Haluk Özil arabası ile beni evden aldı. Önce THK Çankaya Şubesi'ne uğradık. Oradan THK logolu çıkartmalar aldık. 200 kadar çıokartmayı kolayca atabilmemi temin için, uçuş tulumumun sağ üst cebine koydum. Etimesgut'a varış, uçağı hazırlama, Etimesgut Hava Trafik ten alınan izin ve tekerleklerin yerden kesilmesi...

Tam 13:16'da yerden kesildik. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün ilan ettiği "Notam" (izleyeceğimiz yol ve yükseklikte bizden başka hava aracının bulunmaması için yapılan duyuru) uyarınca; Etimesgut'tan başlayan yolumuz, Başkent Üniversitesi'nin, Konutkent 1 ve Türkkonut isimli yerleşim merkezlerinin tam üzerinden doğrudan Gölbaşı'na çıkıyordu. Mogan Gölü üzerindeyken Eymir Gölü de göründü. Heyecanım artmıştı. Eynir Gölü üzerine geldiğizde saatin tam 13: 32 olduğunu görünce, gecikmediğimizi düşündüm. Yaklaşık 5000 Feet irtifadaydık. Eymir Gölü kenarındaki yapların hangisinin, Sevgili Akdenizli'nin Bloğunda resmi olan bağ evi olduğunu tesbit için bir hayli yüksekteydik. alçalmamız gerekiyordu. Ancak bir vadinin tam ortasında bulunan bu göl üzerinde öyle birden bire alçalamazdık. Önce Göl üzerinde geniş turlar attık. ODTÜ Kürek Kulubü binası önündeki iskeleden ayırt ediliyordu. Onun dışında göl kıyısında dört ayrı bina daha tesbit ettik ve her birinin üzerine koşulların elverdiği ölçüde yaklaşarak, Yola çıkmadan önce THK Çankaya Şubesinden aldığımız, THK logolu çıkartmaları attık. Sevgili dostum Haluk, Göl üzerine alçalan uçağımız üzerindeki bastırıcı rüzgarlarla boğuşurken ben bütün çıkartmaları, rüzgarı da hesaplayarak binalar üzerine attım. Haluk Hoca'nın fotoğraf makinası ile de, ancak üç adet resim çekebildim. (Bu resimlerden biri de yazı başlığına eklidir.)

Sevgili Blog Yazarları, ne yazık ki hiç birinizi görme şansım olmadı. Sanırım sizler de beni görmediniz. Çok merak ediyorum. Buluşma saati mi değişti? Binalar üzerine gerçekten büyük bir risk alarak, fazlasıyla yaklaşmamıza rağmen, beklediğim bir kalabalığı görme şansım olmadı. Saat tam 13:55 te göl üzerinden ayrılarak, dönüşe geçtik. Gerçekten merak ediyorum. Sizler beni gördünüz mü?


Not: Aday olduğum siyasi parti'nin yöneticisi ile kararlaştırdığımız saatte görüşme yerindeydim

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..