Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Ben Eyüplerin oğlu Rıza!

Ben Eyüplerin oğlu Rıza!
 

Ben Eyüplerin oğlu Rıza...

Biz hayatı 20 yaşında öğrendik...

Sırtımızda elli kg yükle yüzlerce km yol yürümeyi...

Nişan almayı, karanlıktan korkmamayı...

Uykusuzluğu...

Yalnızlığı...

Hastalığı, hasta olmamayı...

Ayakta tedaviyi ve her türlü savaş sanatını...

Düzeni, disiplini, kuralları...

Bir taraftandan da...

Hasreti... Yoksulluğu...

Sevdiklerimiz için hiçbir şey yapamayacak kadar, onlardan uzak olmayı...

Bir nefesimizle, sesimizle onları zengin etmeyi...

Ve daha birçok şeyi...

Ben Eyüplerin oğlu Rıza...

Hani şu bal kavanozunu bile taşıyamayan...

Karanlıktan canavarmışcasına korkan...

Uykusuna aşık...

Olabildiğine yaramaz.... Çok da sevimli...

Mahallenin süper zekası Rıza...

Sevdiklerinin yanıbaşından hiç ayrılmamış...

Annesinin dizinin dibinde biten Rıza...

Ve daha birçok şey...

Bedelli geliyor dediler inanmadık...

Vatan sevgisi, vatan borcu parayla ödenecek dediler...

Parası olan ne içtima alanı görecek ne de nöbet tutacak dediler...

Garibim taşıyacak o onuru eğidirmeyecek bayrağımızın boynunu dediler...

Ben de diyorum ki?

Ben Eyüplerin oğlu Rıza!

 
Toplam blog
: 54
: 836
Kayıt tarihi
: 28.07.11
 
 

Koca dünyanın küçük insanı... Duygularını darağacına defalarca tırmandırmış adam... Her gün ayrı bir..